driftit Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Kunne tenkt meg å fått tak i en diff med sperre til min E39. Hvis det er noen som har noe som ikke er slarkete så er jeg interessert. Kan nåes her, og på 98291368. Holder til i Vest Agder, Kristiansand. Mvh Trond Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
driftit Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 OPP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Du vet at da er det enten quaife eller m5? sent by me, with Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
driftit Posted June 5, 2013 Author Share Posted June 5, 2013 Quaife vet jeg ikke hva er for noe, men er det kun M5 som har sperre da? Ikke 540i eller noe sånn engang? M diff fungerer vel fint det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogeren Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Ja, kun m5. Quaife er en torsen type diffbrems for ettermontering, sjekk schmiedmann for pris... Evt søk litt på nett ang import av slike. sent by me, with Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
driftit Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Det virket vanskelig og utenfor det jeg klarer å få til.. Passer M5 diffen rett på min bil egentlig, eller er opphenget anderledes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars89 Posted June 6, 2013 Share Posted June 6, 2013 Må bytte stikkaksler og flenser, samt mellomaksel. Står beskrevet i denne posten, du får sende han en PM hvis du lurer på noe mer viewtopic.php?f=11&t=91566&hilit=%2F%2F%2Fnaitsirk+e39&start=165 Link to comment Share on other sites More sharing options...
driftit Posted June 6, 2013 Author Share Posted June 6, 2013 Takk, får lese litt der da virket litt tungvindt.. :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts