Gå til innhold

BMW E60 Oppgradering til Dynavin Navigasjon++

Anbefalte innlegg

Har ikke coda inn Aux.Hadde en aldrig så liten mistanke om det var det som skulle til.Uannsett så svarte den ikke til forventningene jeg hadde til den.En ting var greit å det var obcen som jorde du kunnenfølge med temp på vann,olje samt ladespenningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mailet med dynavin USA nå (hvor jeg kjøpte den) og de kjente ikke til dette! Haha.. makan til dårlig produktkjennskap skal man lete lenger etter. Men er villig til å gi det en sjanse. Nytt forsøk på mandag!

oddgi: igo på minnekort - har du kjøpt det utenom eller lastet det ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg har lest det om Dynavin, så skal en kode aux til å fungere via spilleren! har dere gjort det?

det må dere gjøre for å få lyd slik jeg har forstått det!

http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1918387

det vises her hvordan..

Within this menu you can activate the factory AUX IN on cars that are not already activated so that the dynavin can feed audio from its various sources into the stock stereo system. You can also adjust the LDVS screen position, startup logo, PDC settings, etc... from this menu.

håper dette gjør susen! :D

Dette gjorde definitivt susen for min del. Nå fungerer alt slik det skal utenom mikrofonen - noe jeg forsåvidt kan leve med, men det må være en måte å få dette til på også. Det fulgte med en mic med jack i enden - men hvor skal denne kobles? Det er ingen logiske alternativer på spilleren så vidt jeg kan se. Helt utrolig at du må inn på en skjult meny for å aktivere aux. Dette var det ikke opplyst om i bruksanvisningen...

Sett vekk i fra at Dynavin er et amatørfirma så er jeg relativt fornøyd med denne løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstern mic skal i på baksiden av enheten og strekkes til f.eks. området for knapper til soltak/taklampe.

Personlig strakk jeg den under instrumentpanelet, slik at den ligger i et hjørne i glipen mellom dashboard/instrumentpanel og deksel til rattstammen. Testet aldri om den interne mic'en funket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er et lite deksel over hullet. Er nok litt annerledes fra min, ja.

Men på min gikk den rett i enheten, og ikke i kabelnettet som dingler der bak. Hehe.

Var en liten gummifirkant som dekket hullet, som en propp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, du gjør det bra kjøp der:) Jeg er igrunn greit fornøyd bare jeg får til den micen.

tok ikke noen bilder under montering og slikt? er jo litt skeptisk til å begynne å ta av lister og slike ting da :-P

har og tenkt å bestille meg DAB+ modulen til spilleren :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det følger med en manual som er ganske grei til selve demonteringen med tydelige bilder. Er litt mangelfull da, men du får med det viktigste. Står ingen ting om denne skjulte AUX aktiveringsmenyen feks.

Ligger diverse videoer på youtube også:

Egentlig veldig kurant å demontere på E60. DAB + modulen skal jeg også ha:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...