ZhilleN Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 Ønsker og kjøpe div deler til E30 2 dørs 88 mod. Deler jeg trenger : - Komplett taktrekk uten hull (Takluke) - Komplett interiør (Mtech) DØRPANELER KJØPT - Mtech ratt uten airbag - Venstre og høyre forskjerm - Mtech2 (Bakfanger, sideskjørt og paneler) ELLER Hartge, zender front - Bakluke helst rustfri - Baklykter (Orginale) - Sorte DE lykter foran - hvite blinklys på skjermer - Justerbart senkesett - Nye foringer front og bak - Komplett bakstilling ( Helst fra 325 e30 ) KJØPT - Org frontfanger - Org. bakfanger Trenger sikkert mere, si ifra hvis du har! Kontakt meg gjerne på : Email : turbonetics@live.no Tlf : 93031451 Mvh Sindre.
mxsondre Posted June 5, 2013 Posted June 5, 2013 sjekk koed.no på bruktdeler, dem har m-tech 2 deler nå.
M3 Yngve Posted June 6, 2013 Posted June 6, 2013 Jeg har taktrekk i en bil her, og ei luke som ikke er så gal for rust tror jeg.
ZhilleN Posted June 7, 2013 Author Posted June 7, 2013 Kan også nevne at jeg har to sett BBS RC 17" som kan byttes i deler
M3 Yngve Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Var ikke så bra det lokket, tak trekke var bra, kom å pelle det ut fort, så kan du få dette.
Rogeren Posted June 7, 2013 Posted June 7, 2013 Har bakstilling med skiver, og skjermer. Noe rust på dem nede i bakkant, men langt fra hull e.l. Ligger i bergen. sent by me, with Tapatalk 2
Kawa zxr Posted June 9, 2013 Posted June 9, 2013 Har bakluke med original vinge(sånn liten flipp), begge fremskjermene og originale baklykter til deg... Send med en melding på 45282405 hvis int
Recommended Posts