BmwM46 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Kjøpt meg ny bil med org m understell og org 17" m felger , men vil ha noe litt mer ekslusivt Noen som har bilder / tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Vossen CV3 Bilder i søkk og kav på google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg er veldig fan av Zito Wp111, noen som har erfaringer.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Finn noe ikke alle andre har da Felgene ser OK ut, men hadde gått for noe annet sprekt hadde jeg vært deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2013 Hehe Ja ikke dumt det , men liksom jeg er sånn at jeg aldri klarer å bestemme meg for hva som er finest , derfor jeg spør om tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Jeg liker WP111, men de er blitt veldig vanlige. men du kan jo se på en annen Zitofelg. Corsica. Jeg har sansen for enkle, 5-ekers konkave(ish) felger. men ikke sett disse på bil ennå: Kan være et rimeligere alternativ til f.eks. Vossen CV3, selv om jeg tror sistnevnte er dypere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Lekker felg ! Men er ikke så for disse 5eika synes det blir litt for mye tomrom :/ Noen som har andre tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Lekker felg ! Men er ikke så for disse 5eika synes det blir litt for mye tomrom :/ Noen som har andre tips ? Hva med VMR? viewtopic.php?f=18&t=262226 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Lekker felg ! Men er ikke så for disse 5eika synes det blir litt for mye tomrom :/ Noen som har andre tips ? Hva med VMR? viewtopic.php?f=18&t=262226 Har kikket på disse , men di er gunmetal farget ? Synes det blir litt kjipt på en svart bil :/ hadde bilen min vært hvit hadde det ikke vært tema engang ! Disse er vell konkave også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Liker mine veldig godt 19" viewtopic.php?f=6&t=247056 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Liker mine veldig godt 19"viewtopic.php?f=6&t=247056 Hvilkene felger er det ? Å hvilken senk har du ? Fått brukt eksosen jeg leverte hos deg for en stundsia ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Liker mine veldig godt 19"viewtopic.php?f=6&t=247056 Hvilkene felger er det ? Å hvilken senk har du ? Fått brukt eksosen jeg leverte hos deg for en stundsia ? breyton magic 40\30 Jobber du for posten? har fått brukt den eksosen ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Lekker felg ! Men er ikke så for disse 5eika synes det blir litt for mye tomrom :/ Noen som har andre tips ? Hva med VMR? viewtopic.php?f=18&t=262226 Har kikket på disse , men di er gunmetal farget ? Synes det blir litt kjipt på en svart bil :/ hadde bilen min vært hvit hadde det ikke vært tema engang ! Disse er vell konkave også ? Gunmetal og litt konkave ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Liker mine veldig godt 19"viewtopic.php?f=6&t=247056 Hvilkene felger er det ? Å hvilken senk har du ? Fått brukt eksosen jeg leverte hos deg for en stundsia ? breyton magic 40\30 Jobber du for posten? har fått brukt den eksosen ja hehe Okei , skal se om de er å få tak i Stemmer det måtte det siden ingen på byremo klarte å levere den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Byremo ja, verdens navle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå