RF91 Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Jeg har noe smått til E34 liggende: - Skinninteriør der en søm på førersetet har begynt å løsne + en søm i ene baksetet har gått opp. - Har to sett med elektriske speil i OK stand liggende også. Ene er preface-speil i diamantsvart, og det andre facelift i schwarz II. - Et diamantsvart panser som er bulkfritt og pent i lakken står her også. - Et sett senkefjører fra Eibach og nye topplager rundt hele liggende. Mener det var 55/35 senking. - Hvite blinklys foran i god stand. Mvh Rune Følid EDIT: Ta kontakt på 95 81 63 95 om du lurer på noe, bilder osv. Edit: Nå SKAL skinninteriøret bort, så det går for 1000 kroner.
RF91 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 er det justerbart, det bilstein settet? Nei, dessverre
stig. Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 skulle gjerne hatt tak i no senkefjærer til en 94 mod e34 520i touring er noen av de fjærene du selger med tuv ? evnt pris kunne du tenkt deg (gjerne om du har en pris på begge settene evnt)
RF91 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 Er tuv på weitec'ene. Har et sett med tuv på bilstein demperne og fjærene og, men er littegrann usikker på om det er til riktig sett. Bilstein senkesettet stod på en delebil jeg kjøpte, og den var godkjent senka med de fjærene, men tuvpapira var borte da jeg overtok den. Så har fått tak i nye, men er somsagt littegrann usikker på om det er rett. Men passer fjær fra sedan på touring da? Bak?
stig. Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 om det passer er noe uvist,kan legge ut et spørsmål på teknisk her inne kansje noen har svar, men hva skal du evnt ha for et sett ?
RF91 Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 Tenkte meg 1500 for weitec-fjærene. Igrunn det samme for bilstein-settet. Der er det dempere og fjær. Kan få med nye topplager (alle 4) for litt ekstra. De har ikke stått på lenge
RF91 Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 passer senkesettene å slikt på diesel e34? Det veit jeg ikke, men regner ikke med du får det godkjent i alle fall. Akselvekta foran på diesel er nok høyere enn på bensin.
RF91 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Bilstein-demperne med Weitec-fjørene er solgt. Har fortsatt tårnlager framme og bak som er ca 3-4mnd gamle pluss Eibach-senkefjører. 55/35mm senk, mener jeg.
marc95 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Har du midtkonsoll og dashbord ? Om du har hvilken farge og er det lister på dashbordet ? Hvor mye tenker du deg eventuelt ?
Chris_325iM Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Ikke noe problem å bruke dette på diesel bil. Men touring og sedan er ikke likt bak
RF91 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Har du midtkonsoll og dashbord ?Om du har hvilken farge og er det lister på dashbordet ? Hvor mye tenker du deg eventuelt ? Bilen blei levert på hoggern på tirsdag, så har nok ikke dash lenger. Har bare elektriske preface- og facelift-speil, sperrediff, skinninteriør, senkefjører og tårnlager igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå