slados Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Hei. Har kjøpt meg en 2009 mod e61 touring og lurer på om dimensjon på dekk fram som er 265 og dekk bak som er 285 fungerer på denne modellen. Er det avgjørende om innpress er forskjellig eller skal det være likt fram og bak.Det er 20" concave felger det er snakk om. Er det noen som har e61 som har noen tips så mottas dette med takk.
Hansee Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Rulleomkretsen bør være ende opp på det samme, så antagelig er felgene bak 0,5 tomme bredere. Innpress er selvsagt viktig for at de skal passe på bilen i det hele tatt. Ellers er det nok mange med 20-tommere som har mer erfaring om hva det er plass til. Spesielt med tanke på hvor mye senk du har eller har planer om å senke.
awt Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Jeg kjører med 245/30-20 foran, og ser igrunn ikke noen grunn til å bruke noe større. Tror innpresset hos meg er ET18 foran og ET22 bak, men kunne nok vært litt lavere, spesielt bak.
slados Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Ok, har dere noen problemer med at bilen subber på 20" felger?
awt Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Jeg har ingen antydning til subbing. Har originalt M-sport understell.
slados Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Høres lovende ut.Må få si i samme slengen at den røde stasjonsvogna di ser meget lekker ut.ER ikke mange røde å finne her i landet
awt Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Jotakk for det. Er ikke så mange, men det finnes en og annen. Ligger en på finn.no nå.
slados Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Har sett den ja.Er i samme posisjon som du og foretrekker bensin så det ble en 525 09 mod,fargen er platinagrå med sorte comforseter i skinn.
awt Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 525i tror jeg så absolutt fungerer bra. Kunne selv tenkt meg noen hester mer, så tror nok ikke det var et dumt valg.
slados Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Tror det holder på familieracer,skal man opp på 530 eller 535 så blir prisen litt i drøyeste laget for en 2009 mod.Problemet var å finne en som ikke var diesel samt riktig farge og utstyrskombo.Skal skifte til sorte nyrer samt montere splittere da dette gjør seg på disse bilene.
slados Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Blir nok d etterhvert,må vente i ca to uker før jeg kan kalle meg eier av en e61 da bilen kommer fra Tyskland gjennom et bilfirma her i Norge.Har fått spec og bilder på bilen og det ser meget bra ut.Ventetiden blir nok lang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå