Quadraiz Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Er ikke så aktiv her på forumet enda, men bedre sent enn aldri Bil: Bmw E91, 325 diesel 197hk/400nm. 2006/07 modell. Kjøpte en tyskimportet 325 i slutten av Desember i fjor, (fin julegave til meg selv) og må si jeg er meget fornøyd med 3 liter motoren! Har det meste av utstyr uten navi,el seter og multifunksjonsratt. Har gjort følgende med den siden kjøp: Kjøpt sommerfelger, følgte bare med eit sett felger med bilen. 18" sommer og 17" vinter. Chippet den via Bsr norge, 249hk/512nm, meget fornøyd der! Vart ny bil og kjøre etterpå Hentet hengerfestet i går, håper å få det montert denne helgen. Savner å kunne dra henger selv og slippe og mase på naboen Står på ønskelisten: Toning av ruter, lurer på å tone helt frem så mye det er lovlig. Bytte angel eyes ringene til led/xenon og samme med grøftelysene. Ser mye bedre ut Senkesett er uaktuelt enda, med tanke på hvor dårlig veger det er her på vestlandet. (spesielt her jeg bor!) Slenger med noen bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Flott vogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Flott vogn Takker Ja grei bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå