Gå til innhold

Sportstol 0211 Antrazhit


e30 tic
 Share

Anbefalte innlegg

Har en dele stol med mønster som for lengst har gått ut av produksjon, jeg klarte vertfall ikke å skaffe nye originale trekk med slikt montere.

Bunnen er ifra passasjer stol men hele sete ryggen er fører stol så dersom noen der ute har hull på std plassene er det veldig lett å skifte over for å få en strøken stol 8)

wb5uuszij5hub803dbn8.jpg

Dette bilde viser bare hvordan stolene skal se ut

1fo6bblr12o4xuz350xb.jpg

JEg betalte selv over 2000.- for en stol, men selger det jeg har til overs for HBO 500.-

tlf 92089811 eller pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg leita meg i hjel lenge før jeg fant, og de blir bare værre.

runar; jeg har trekket til venstre også, det er strøkent der det alltid er hull, men det er et hull i skinnet på siden den regulering for ryggen er. Det vises faktisk ikke når stolen er montert.

Jeg har ikke plass til å ha det stående

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som er vanvittig? jeg betalte selv 2000 + frakt for en bra passasjer stol, det i seg selv gjorde at jeg kunne bygge den strøkne stolen på bilde over. Det igjen gjør at bilen min er strøken innvendig. Ved evt salg av bil hadde det trukket masse ned med en stygg stol i bilen.

Jeg valgte å legge det jeg hadde til overs for salg slik at andre også kunne få nytte av di siden akkurat dette mønsteret ikke selges nytt lengre.. og tydeligvis var det en del som satt pris på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...