batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Endelig fått ny kjerre i hus. Endte opp med en E90 320D som har rulla 92000. Utstyr: - Sportsseter i skinn - M-tech sportsunderstell - Xenon - Steptronic - Ryggesensor - Takluke (digg) Har en del planer som skal gjennomføres i løpet av sommeren. Er i utgangspunktet en veldig fin bil, men fins jo alltid rom for forbedringer, sant? Følgende skal gjøres: - Sote rutene fra B-stolpen og bakover ( ) - Nye felger/dekk (forslag)? ( ) - Nye nyrer, type sort ( ) - Oppgradering av lyd ( ) - Sportseksos? ( ) - Oppgradere luftfilter (skulle gjerne ha fått noen innspill på dette) ( ) - LED i spredere ( ) - CHIP (Hvordan vil dette funke mtp Steptronic automat?) ( ) Tror det skal gjøre seg å få gjort disse oppgraderingene. Tar gjerne i mot forslag på andre ting som kan gjøres for å få den enda finere Tar gjerne i mot tilbakemeldinger ang planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Gratulerer med fin bil! Ang. luftfilter hva tenker du deg? KN innsatsfilter i org boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Takk for det Veldig fornøyd hittil. Det jeg i utgangspunktet tenkte på var vel "åpent" luftfilter, type KN. Har hatt det i mine tidligere turbobiler (dog bensinturbo), og har lekt litt med tanken på å sette på et tilsvarende på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Da har jeg bestilt time for soting av ruter! Noen som har noen innspill på hvor mørkt det bør være? Bør kanskje ikke være for mørkt, med tanke på overgang til rutene foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Fint utgangspunkt! Jeg ville sotet alle rutene 35% for å få en fin look og ingen overgang fra mørkt til lyst på vinduene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Blir nok noe i den duren Er det noen her som har erfaring med chip på biler med automatkasse? Har tenkt på steg 1 chipen til BSR som øker effekten fra 163/370nm til 195/418nm. Girkassa bør vel tåle dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Flott bil blir nok bra med planene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/221/2114737 Lurer på om disse felgene kan bli bra? Eller bør det være 19" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
batmaw Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Har vurdert å klemme på et åpent luftfilter (kn/biltema etc). Noen som har erfaring med dette på E90 Diesel biler? Vanskelig å få til? Ulemper fordeler? Hadde en A4 1.8 T, hvor jeg fikk en syk forbedring rent lydmessig (Pusting og pesing fra turbo). Vil det gå an å oppnå noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå