520treland Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hei! Min E60 har en autolys-knapp, og den kan endres inne på iDrive. Lysene er enten på hele dagen, eller av om dagen og på om kvelden. Vet noen her om det er mulig å stille inn bryteren sånn at den bruker parklys (AngelEyes) og kurvelys om dagen, og vanlige lys om kvelden? Jeg vet at mange nyere biler har den muligheten, men har da min også det? MVH, Fredric Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Da vrir du bare bryteren en gang til høyre, så lyser paklys så deretter trykker du på kurvelys så må du vri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520treland Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Det vet jeg, men jeg tenker sånn at de gjør det automatisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Det er vel kun på LCI. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå