BmwM46 Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 UPDATE!! Bilder etter jeg fikk lagt solfilm på ruter fremme og i toppen av frontrute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Ekosen og senkesettet er kommet ! Så da gjenstår det bare å få det montert ! Også om noen vet om noen plasser i butikk eller brukt nærheten av Vest-Agder/Aust-Agder/Telemark/Vestfold som har Zito WP111 felger i 19" ville jeg blitt glad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Prøv å hør med Agder supply i Froland kan være de kan få tak i visst de ikke har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Prøv å hør med Agder supply i Froland kan være de kan få tak i visst de ikke har Må sette meg ned å skrive litt mail tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Gjør det de er veldig greie å ha med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Da var eksosen monter ble litt mer lyd , men ikke noe ville greier. Men var jo ikke lyd jeg var ute etter heller, men den som var der orginalt passet ikke så bra synes jeg imotsetning til denne. Senkesett ble også montert , må si meg meget fornøyd med resultatet + xenon i grøftelys. BILDER KOMMER ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Nydelig E91 Gleder meg til og se bildene Skal du ha på takrailsene permanent? Det avhenger jo på om du har skiboks såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Nydelig E91 Gleder meg til og se bildene Skal du ha på takrailsene permanent? Det avhenger jo på om du har skiboks såklart Tusen takk ! Det er jeg litt usikker på enda , må tenke litt på det Bilder kommer etter en vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Nydelig E91 Gleder meg til og se bildene Skal du ha på takrailsene permanent? Det avhenger jo på om du har skiboks såklart Tusen takk ! Det er jeg litt usikker på enda , må tenke litt på det Bilder kommer etter en vask Okei Føler at det eneste som skurrer for meg med bilen er takrailsene, de liksom destruerer det ellers cleane utsendet :/ Ikke ta dette som kritikk eller noe, er bare hvordan jeg ser det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Nydelig E91 Gleder meg til og se bildene Skal du ha på takrailsene permanent? Det avhenger jo på om du har skiboks såklart Tusen takk ! Det er jeg litt usikker på enda , må tenke litt på det Bilder kommer etter en vask Okei Føler at det eneste som skurrer for meg med bilen er takrailsene, de liksom destruerer det ellers cleane utsendet :/ Ikke ta dette som kritikk eller noe, er bare hvordan jeg ser det Du har rett idet , men problemet om man ikke har det å alle er vandt til å ha det så blir bilen liksom litt naken , men er jo en smaksak Men har egentlig ikke tenkt på dette før du nevnte det , det skal virkelig vurderes ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Begynner å bli en lang post i og med at vi quoter hverandre hele tiden! Er absolutt en smaksak dette Har du skiboks til bilen liggende, eller har du bruk for det i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Begynner å bli en lang post i og med at vi quoter hverandre hele tiden! Er absolutt en smaksak dette Har du skiboks til bilen liggende, eller har du bruk for det i det hele tatt? Mm , takk for tipset ! som jeg sa jeg skal virkelig vurdere det Nei , har nok ikke det enda ... Å tviler sterkt på at det kommer heller ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Begynner å bli en lang post i og med at vi quoter hverandre hele tiden! Er absolutt en smaksak dette Har du skiboks til bilen liggende, eller har du bruk for det i det hele tatt? Mm , takk for tipset ! som jeg sa jeg skal virkelig vurdere det Nei , har nok ikke det enda ... Å tviler sterkt på at det kommer heller ! Her er det vel prioriteringer som gjelder. Jeg prøver og følge et beredskapsystem som jeg kaller trafikklysberedskap. de forskjellige lysene viser hvor mange minutter det skal ta før du har det foran deg og du skal bruke det. grønt: under 2 minutter. gult: 2 til 5 minutter. Rødt: over 5 minutter Jeg ville sagt en skiboks er rød, i og med at man har bruk for den bare når man har overlast/skal på skitur og vil ha ski og sekk der oppe. I tillegg så er jo bilen ganske stor så du har jo god plass bak, så tviler på at du kommer til og trenge mye mer plass enn det du allerede har Ikke vet jeg om du er familefar/mor og har unger som også skal være med hvis man skal på tur og lignende med tanke på bagasjeplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Begynner å bli en lang post i og med at vi quoter hverandre hele tiden! Er absolutt en smaksak dette Har du skiboks til bilen liggende, eller har du bruk for det i det hele tatt? Mm , takk for tipset ! som jeg sa jeg skal virkelig vurdere det Nei , har nok ikke det enda ... Å tviler sterkt på at det kommer heller ! Her er det vel prioriteringer som gjelder. Jeg prøver og følge et beredskapsystem som jeg kaller trafikklysberedskap. de forskjellige lysene viser hvor mange minutter det skal ta før du har det foran deg og du skal bruke det. grønt: under 2 minutter. gult: 2 til 5 minutter. Rødt: over 5 minutter Jeg ville sagt en skiboks er rød, i og med at man har bruk for den bare når man har overlast/skal på skitur og vil ha ski og sekk der oppe. I tillegg så er jo bilen ganske stor så du har jo god plass bak, så tviler på at du kommer til og trenge mye mer plass enn det du allerede har Ikke vet jeg om du er familefar/mor og har unger som også skal være med hvis man skal på tur og lignende med tanke på bagasjeplass Godt sagt ! Jeg er nok en mann med frue , men vi bruker da ikke noe plass omtrent så skiboks blir det nok ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Godt Gleder meg til og se bildene! Lenge til du skal vaske bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå