mpoorkar Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Rå stasjonsvogn detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Takk fått på felger å nå bilder kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Blir bra dette! skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 Nyeste bilder pr.dagsdato. Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde. Vært treg med å legge ut bilder , men nå skal jeg være flinkere med updates. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 16, 2013 Share Skrevet August 16, 2013 Nyeste bilder pr.dagsdato. Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde. [ Bilde ] [ Bilde ] Vært treg med å legge ut bilder , men nå skal jeg være flinkere med updates. Syns faktisk ikke felgene passet så bra på denne i grunn.. De var skamråe på E46en da! Skulle ikke du sende meg en link btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Syns de felgene var nydelig på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Nyeste bilder pr.dagsdato. Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde. [ Bilde ] [ Bilde ] Vært treg med å legge ut bilder , men nå skal jeg være flinkere med updates. Syns faktisk ikke felgene passet så bra på denne i grunn.. De var skamråe på E46en da! Skulle ikke du sende meg en link btw? Ser bedre ut irl! Er fornøyd jeg ,men ja de passet bedre e46en pga senkingen osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrustøL Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Nyeste bilder pr.dagsdato. Er hvite lys i ringene og grøftelysene, ble veldig blå på bilde. [ Bilde ] [ Bilde ] Vært treg med å legge ut bilder , men nå skal jeg være flinkere med updates. Syns faktisk ikke felgene passet så bra på denne i grunn.. De var skamråe på E46en da! Skulle ikke du sende meg en link btw? Ser bedre ut irl! Er fornøyd jeg ,men ja de passet bedre e46en pga senkingen osv Helt sikkert, har ikke sett den enda Ja det er mye mulig.. Har du andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Tenkte å få oppdatert navi + software veldig snart og kjøpe splittere til fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2014 Lenge siden noe har skjedd her , gjort endel med bilen den siste tiden ! Sotet baklykter med film , fått splittere , ny m grill, senking og litt div! Bilder og en mer fyldig update kommer når jeg er hjemme fra ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Også bestemt meg for å montere Navi pro i den ! Så stadig nye prosjekter på gang:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Gratulerer med grom vogn! Må følge med her Mange fine planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Blir bra dette til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Blir bra dette til slutt Jeg er hvertfallmfornøyd å får mange tilbake meldinger på at, bilen er fin så må da gjøre noe riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå