SweetBMW Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Spent på dette altså. Moro med oppgraderinger. ! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2014 Spent på dette altså. Moro med oppgraderinger. ! Stå på Gøy at andre følger med:) Alltid gøy med oppdateringer !! Blir liksom aldri ferdig som sagt så kommer en mer utfylt update når jeg er hjemme igjen på onsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Ja nei tell me about it. Har gjort en haug på min og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Montert grill med ///M striper. Montert carbonsplittere. Vurderer og lakke disse i bilens farge? Ellers har jeg montert senkeskåler fremme. Hjalp nå litt men var ikke mye forskjell. Til uka som kommer skal jeg lakke opp fremfangeren og vurderer da og lakke splitterene samme med fanger , hva mener folk om det ? Bestilt store navien også så denne skal monteres veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Ikke lakk splittere. Carbon er tøft i små mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Ikke lakk splittere. Carbon er tøft i små mengder. Er veldig enig med deg engentlig så tror splitterene blir som de er så kan jeg heller lakk de ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 1, 2014 Share Skrevet August 1, 2014 Ikke lakker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Ikke lakker de Har bestemt meg for at de blir som de er Kommer ny update imorgen med bedre bilder og litt diverse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 3, 2014 Share Skrevet August 3, 2014 Når kommer navi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 3, 2014 Forfatter Share Skrevet August 3, 2014 Så fort jeg får den ! Så monteres den så fort som mulig ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Skjedde det noe mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusKB Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hei! Strøken bil. Den dobble endestussen du har bildet ovenfor, hvor fikk du tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Hei! Strøken bil. Den dobble endestussen du har bildet ovenfor, hvor fikk du tak i den? Hei , den er kjøpt via ebay Kommer update iløpet av uken , lakka fangeren og litt div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Bilen din er så strøken den ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smugen Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 flott bil du har med rett farge mulig og spørre hvor har du kjøpt grill med M stripene? evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå