Gå til innhold

Min bilstereo-tråd: e34 med 4x15" i vegg


Anbefalte innlegg

Trenger ikke målinger for å forstå hvor mye latency det blir i denne bilen.

Men disk gjerne opp med dine målinger målinger siden du tydeligvis har noe du skulle sagt..

Latency?

Har ikke påstått å ha målinger i denne bilen, men noen hevdet at det "ble for mye" av noe. Da lurer jeg selvfølgelig på hvordan de hevder å vite dette. Jeg påstod ikke å vite noe - jeg kastet et kritisk lys på det for å få det utdypet.

Lurer dog fælt på delefrekvensene i denne bilen. Hadde selv montert noen midbasser i kicket og coax / fulltone på dash. Har sett litt på de DD 10" og ser ikke ut som at de går dypt til å være 10".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke målinger for å forstå hvor mye latency det blir i denne bilen.

Men disk gjerne opp med dine målinger målinger siden du tydeligvis har noe du skulle sagt..

Latency?

Har ikke påstått å ha målinger i denne bilen, men noen hevdet at det "ble for mye" av noe. Da lurer jeg selvfølgelig på hvordan de hevder å vite dette. Jeg påstod ikke å vite noe - jeg kastet et kritisk lys på det for å få det utdypet.

Lurer dog fælt på delefrekvensene i denne bilen. Hadde selv montert noen midbasser i kicket og coax / fulltone på dash. Har sett litt på de DD 10" og ser ikke ut som at de går dypt til å være 10".

De spiller dypt hvis jeg vil, men det går jo utover volumet, så jeg deler dem svaaakt ved 80hz. Type 6db/oct. Men ja, mulig det blir 10" midbassere der etterhvert hvis jeg finner noen som spiller høyt nok til at det er noe vits, men da skal jeg ha 6,5" VO på dashen. Men du må høre dem for å tro hvor mye bass det egentlig er i disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tatt siste finishen på sparkepanelene i dag, og begynt med fothviler :) Mangler bare griller nå.

Kassa ble også tatt ut igjen, for å skjære vekk overflødig byggskum. Rydda til slutt bilen litt og, ting begynner å ta form nå. Blir ikke mye rydding og støvsuging mens man holder på med dette.. Før jeg begynte var det ikke støv verken under midtkonsollen, i luftevetiler, mellom knapper/brytere, under seter osv. Alt småtteri har vært demontert og rensa, og bilen har blitt støvsugd eller tørket over med microfiber hver dag. Har litt å ta igjen der, men det får vente litt til ;) Kommer vel griller og litt annet smått i løpet av uka, samt en ting som ikke er så liten :)

178157_643171845711754_1656505605_o.jpg

1016532_643245642371041_1121577910_n.jpg

934949_643125599049712_389756271_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice customs gleder meg til å lese videre på dette :D ps ikke bry deg om de negative komentarene, det du gjør her gir mer lyst til å bygge mer annlegg :P

stå på ps lag en film når du er ferdig så vi får hørt :D

stå På

VH: RMB.BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice customs gleder meg til å lese videre på dette :D ps ikke bry deg om de negative komentarene, det du gjør her gir mer lyst til å bygge mer annlegg :P

stå på ps lag en film når du er ferdig så vi får hørt :D

stå På

VH: RMB.BMW

Tusen takk for trivelig tilbakemelding! Godt at det ikke kun er diskutering når det endelig er en ny post her :) Men folk får si hva dem vil, de som ikke tror at dette blir bra har rett og slett ikke peiling, enkelt og greit. Jeg kjenner godt til produktene jeg bruker og hva som skal til for å få max utnyttelse av dem. Så jeg skal stå på videre som du sier, og skal selvfølgelig få filmet en hel masse når dette er "ferdig" :) Har bestemt meg for at jeg må ha høyttalere i dørene etterhvert også. Derfor jeg sier "ferdig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...