Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Du skal kun ha den minste delen av #6, mulig jeg misforsto men skjønte det som at du har montert begge?

Sent from my brain, using my fingers to write

Jepp bare den lille ja hehe hadde blitt veldig mye med den andre delen å :P

Felgene er på vei nå fikk jeg på Mail :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å valgt folie å fått ca pris nå :D Får eksakt imorgen. Foliere hele bilen utenom tak og diffuser og sote bakruta for den er ikke sotet. Så ikke til uka men uka etter der blir den foliert :) Så da får jeg på felger og lamin x før det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom så driver lysa å skrur seg på utenat lysa er på å heller ikke tenning eller noe på... Bilen kan stå låst lissom å plutselig lyser det... Fjernlys Forran, bak å skiltlys... Skjer med det a?? Skjedde etter jeg var under panseret første gang å var under panseret istad å nå holder den på sånn igjen! Fikk også en litt positiv overraskelse istad, sto i papira på understellet at hakk 9 er mykest å hakk 1 er hardest... Vi trodde motsatt å hadde satt den på hakk 6 bak så nå byttet jeg til 2 for å teste å ble rimelig bra mye stivere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Lamin-x filmen burde vært her snart... så sjekket sporinga! Liggi på den jævla søppletollen i Norge siden den 17!!

HÅPLØST!! Ble sendt den 13 fra Lamin-x å vært i Norge siden den 17... hipp hurra for Norge! :evil::evil::evil:

Felgene skal være her på tirsdag!! GLEDER meg!! Skal teste di på bilen uten dekka først men reeeeeeegner med det blir 225.35.19 og 255.30.19... hadde 235.35.19 og 265.30.19 på E46n men kunne tenkt meg bittelitt mere strekk... Egentlig pga klaring men aldri hatt E39 så aner jo ikke hvordan dette ligger ann... Å noen sier jeg må ha spacer, men di som selger felga sier jeg må valse... hehe Bilen er allerede som M5 bak så det trengs hvertfall ikke! Jævlig spent på å få di på! =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fet skute!

Er nok lysmodulen din som kødder. Prøv å få tatt en diagnose :) Sliter selv med lysmodul problemer..

Spent på hvordan felgene sitter. Du fikk senteret på felgene dreid opp i USA ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Svein Kåre har kjørt med 295/25-20" uten at det har subbet. Og med det innpresset ditt så vil muligens innsiden ta i innerskjermen din.

Til sammenligning er felgene til FTE 11x18 et10, og mine er 12x19" et10. Så det kommer garantert ikke til å subbe.

Jeg mener 225 er perfekt forran mtp fraværende sporingsproblemer (sånn jeg opplever det ihvertfall), men syns du bør ha 265 bak. Du bør ha såppas breie bakhjul på en M5. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fet skute!

Er nok lysmodulen din som kødder. Prøv å få tatt en diagnose :) Sliter selv med lysmodul problemer..

Spent på hvordan felgene sitter. Du fikk senteret på felgene dreid opp i USA ja?

Jepp stemmer. Har sendt Mail til bruktbildeler om ny modul. Passer vell fra alt av E39 den el? Forskjell på xenon el ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Svein Kåre har kjørt med 295/25-20" uten at det har subbet. Og med det innpresset ditt så vil muligens innsiden ta i innerskjermen din.

Til sammenligning er felgene til FTE 11x18 et10, og mine er 12x19" et10. Så det kommer garantert ikke til å subbe.

Jeg mener 225 er perfekt forran mtp fraværende sporingsproblemer (sånn jeg opplever det ihvertfall), men syns du bør ha 265 bak. Du bør ha såppas breie bakhjul på en M5. :)

Vill jo se teit ut med 225 forran og 265 bak med tanke på forskjell I strekk :P

Ja bestiller spacer så fort di er testet på... Hadde jeg visst hva jeg trenger, skulle jeg gjerne kjøpt det imorgen så det er klart men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloo! Svein Kåre har kjørt med 295/25-20" uten at det har subbet. Og med det innpresset ditt så vil muligens innsiden ta i innerskjermen din.

Til sammenligning er felgene til FTE 11x18 et10, og mine er 12x19" et10. Så det kommer garantert ikke til å subbe.

Jeg mener 225 er perfekt forran mtp fraværende sporingsproblemer (sånn jeg opplever det ihvertfall), men syns du bør ha 265 bak. Du bør ha såppas breie bakhjul på en M5. :)

Vill jo se teit ut med 225 forran og 265 bak med tanke på forskjell I strekk :P

Ja bestiller spacer så fort di er testet på... Hadde jeg visst hva jeg trenger, skulle jeg gjerne kjøpt det imorgen så det er klart men

225 og 265 blir samme strek hvis du kjører falken dekka. Jeg har 235 og 265 på samme felga, og er mer strekk på de bak en de foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med fet skute!

Er nok lysmodulen din som kødder. Prøv å få tatt en diagnose :) Sliter selv med lysmodul problemer..

Spent på hvordan felgene sitter. Du fikk senteret på felgene dreid opp i USA ja?

Jepp stemmer. Har sendt Mail til bruktbildeler om ny modul. Passer vell fra alt av E39 den el? Forskjell på xenon el ikke?

Det er 2 typer lysmoduler til E39, utifra det jeg har fått med meg.

LCM2 = Prefacelift biler

LCM3 = Facelift biler

Jeg har en LCM3 liggendes her, testet den ut i bilen min, og fikk tilbake de funksjonene jeg ikke hadde med gamle lysmodulen, men mistet flere andre funksjoner. Den var garantert til å funke når jeg kjøpte den..

Men nå har jeg kjøpt en helt ny lysmodul fra koed, kom på rundt 3500,-. :|

Jeg har LCM2 originalt, men ikke at det skal ha noe å si. LCM3 i preface bil er plug'n'play.

Om du skulle være interessert i modulen er det bare å ta kontakt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...