Erlon Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Hei. Sliter med at glass vinduet i bakluken ikke vil åpne seg når jeg trykker på knappen. Det er jo greit, men av og til åpner det seg automatisk når jeg er ute og kjører. Noen som har vert borti noe lignende? elle vet hva jeg kan gjøre? Virker jo som et elektrisk problem, men det trenger vell ikke være så enkelt som bryteren. Erlend.
Paulus Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Høres ut som ledningsbrudd. Kan også være microbryter (på E34T er dette et problem hvertfall). Lykke til med feilsøkinga ///P
Otis Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Som Paulus sier, begge 2 ting er kjente feil på E39.
fjanken@hotmail.com Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Hei, eg hadde samme problemet på min E39, byttet microbryteren og det var ok etter på
Erlon Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Hei! Da får jeg prøve og bytte microbryteren først. Sitter den i boksen hvor bryteren er? Så ut som den hadde vert åpnet noen ganger, var en del riper etter div verktøy..
Paulus Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Nei, ikke i åpnemekanismen. Microbryteren er en ledningsstump med en bryter på som befinner seg innenfor bakluketrekket ditt. Åpne opp så ser du ///P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå