knoskar Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Nydelig E28 Dumt du ikkje kom deg på GS treffet! :/
Haakjin Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Tusen takk for fine kommentarer! Artig å lese at folk følger med Angående chrom, jeg personlig blir bare mer og mer fan av chrome på denne bilen og jeg vill nokk gjerne beholde den med chrome. Men noe jeg kanskje synes kræsjer litt på E28, er chrome støtfangere på denne fargen. Hva tror dere om lakkerte fangere i bilens farge, samt listene nederst på dørene svarte, og kanaler, bakplate etc i svart. Men beholder alt av chrome resten? Mvh Håkon
volvobrage Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Syns du skal beholde chrome støtfangarar og:)Mi meining er at det gjer seg godt med bilen, spesielt med dei blanke felgane.. Øverste bildet i tråden er rått!!
KarlDahl Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Grom e28 du har! Synd med RS'ene... Chrome er tingen!
norbakken Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Mulig du misforsto meg, men jeg elsker chrome, synes bare baklyktene dine i shadowline krasjer med resten som ikke er det... Personlig synes jeg svart og chrome passer best sammen, altså fangerne slik de er sammen med chrome, og resten (bakplate etc.) i bilen farge.
Haakjin Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Skrevet Juni 14, 2013 Mulig du misforsto meg, men jeg elsker chrome, synes bare baklyktene dine i shadowline krasjer med resten som ikke er det... Personlig synes jeg svart og chrome passer best sammen, altså fangerne slik de er sammen med chrome, og resten (bakplate etc.) i bilen farge. Takk for det alle tre! Virker kanskje som jeg misforsto deg ja, men jeg selv også liker chrome på denne Og alt i en farge hadde kanskje ikke vært så dumt, jeg er mye fram og tilbake på akkurat dette. Vi får se når den får seg fersk lakk, for det skal den få Mvh Håkon
joggis Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 grom bil, med helt rette felger! noen videre planer for bilen?
Mjørgen Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 Jeg er for chrom på alt på denne fargen men en ting som hadde blitt konge er og lakke fangere i samme farge som bilen og lakkert der chromen er på dør listene (altså den tynne lista) i samme farge å hatt resten chrome. Jeg tror ikke full shadowline passer denne fargen like godt. Men dette er min mening
Haakjin Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 grom bil, med helt rette felger! noen videre planer for bilen? Takk for det! Planene er der, i nærmeste framtid blir det å kjøre rundt , og kose meg litt med bilen, men på tid skal det både hellakkering og mye annet til, jeg kommer tilbake med planene litt mer detaljerte når jeg vet hva jeg vil Jeg er for chrom på alt på denne fargen men en ting som hadde blitt konge er og lakke fangere i samme farge som bilen og lakkert der chromen er på dør listene (altså den tynne lista) i samme farge å hatt resten chrome. Jeg tror ikke full shadowline passer denne fargen like godt. Men dette er min mening Jepp, er jo helt enig med deg, jeg skrev det samme på en kommentar på første side Det blir nok å beholde det meste av chrome, bortsett fra fangere og nederste dørlistene Kanskje det kan bli finere med chrome baklykter også når fangerne er i bilens farge Mvh Håkon
Haakjin Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Skrevet Juni 16, 2013 må få lakkert na biln no! Jepp, det må til, lakkboksen virker til å være oppe å gå igjen nå, så kanskje til vinteren - Håkon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå