Gå til innhold

Noen som kjenner til denne? E36 M3 cab

Oberland
 Share

Anbefalte innlegg

Den er tatt karr-bytte på og godkjent som 325 først, før den ble godkjent som M3 med alle originale delene etterpå. Så bilen er akkurat som den var i utgangspunktet.. Jeg syns ikke prisen var spes lav nå, men hva ligger en bra 3,2 med 6-trinns på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som skal selge eller?? :lol:

Nei, hadde jeg bare hatt en M3 så :lol:

Men de siste årsutgavene av 3.2l som jeg har sett, har vært annonsert for ca 230-260.

Hva de har blitt solgt for vet man dog ikke :)

Men husker også denne tilsynelatende å lavt i pris den gang da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har bare sett att prisen er veldig varierende.. Men det varierer vel i forhold til stand sansynligvis.. Denne virker å være veldig bra! Lurer på om den "ombyggingen" som er gjort egentlig har noen betydning? Bilen er jo som original nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknisk sett kan den være lik(dobbelsjekk at 3.2 l forsterkninger er sveiset inn i travers innfesting bak.)

Men den vil aldri nå samme samlerverdi \kronebeløp som ett tilsvarende org. M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle denne orginal er akkurat det samme som å kalle en hvilken som helst annen ombygd m3 som orginal. I tillegg er jo fronten som nevnt over her totalt ødelagt. Hver sin smak og m3 er gøy, ingen tvil om det :) orgial eller ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare panser og grillramme som er gjort noe med. Må gudene vite hvorfor.. Noe som jeg absolutt hadde satt tilbake til originalt..! Bilen er 100% lik som da den kom ut fra fabrikken nå, den har bare vært gjennom papirmølja til duste-norge først.. Karosseriet er originalt 3,2 også ja viss noen misforstod! Ser ikke helt hva som skulle senke verdien på den jeg da igrunn.. Er matching numbers på alt liksom.. Men det bli mest sansynlig ikke noe handel på meg uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...