Henrik... Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Vurderer salg av min M3, så legger den ut her for å lufte litt interesse. -Orginalbil -3.0 liter S50B30, 286hk -Diamant Schwartz orginalfarge -190 000km -Vader skinninteriør, svart -Manuell girkasse Dette er et meget ryddig og bra eksemplar av en M3. Denne er fritatt for jallamekk og "lure" løsninger. Det merkes at denne bilen er blitt tatt vare på, for det meste er helt og pent på denne. Trur man skal leite en stund etter et så godt grunnlag for en strøken bil. Litt småplukk er det selvfølgelig da den er 20 år gammel, men trur denne er bedre enn gjennomsnittet. Hverken jeg eller forrige eier har vinterkjørt bilen, og den framstår som meget bra for rust. Trur ikke den har blitt vinterkjørt noe særlig i hele sin levetid, i hvertfall minimalt. Den er importert fra Tyskland for en del år tilbake. Har perm full av kvitteringer fra tidligere eiere som medfølger ved salg. Sida jeg kjøpte bilen i 2012 har jeg kjøpt følgende: -Nye frontlykteglass + gul Lamin X -Nye baklykter -Nye blinklys -Nye coiler -Ny orginal netting i frontfanger -Nye BMW emblemer -Ny mattsvart grill/nyrer -Orginale M3 motorsport felger -Nye tåkelykter Fra før av sitter det borra/slissa skiver med Yellowstuff klosser. Coilover kit er bestilt, kan eventuelt følge med til en pris vi blir enige om. Alt orginalt jeg har bytta ut følger med bilen så den kan settes tilbake til orginal-stand utseendemessig. negativt er at jeg sliter med å få bilen til å gå helt reint på tomgang. bilen går iblant ikke på alle 6 sylindre på tomgang, men på vanlig kjøring går den som den skal. Kommer ikke på mer i farta, men spør hvis du lurer på noe. Skambud er bare å glemme. Selger kun pga kjøp av Cosworth. Pris: 180 000kr Henrik 99404747 Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 S50B32 er 3,2 liter, ikke 3 liter som du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 S50B32 er 3,2 liter, ikke 3 liter som du har... oi, skrivefeil der gitt. ønsketenkning vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Opp. Hvis noen kliner til med 175 000 denne uka har jeg en annen bil på hånda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå