Gå til innhold

e34 525 turbo prosjekt

[espen]
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er ikke 100% sikker på det..

tenkte på KdFi fra KSR, er jo bare plug&play :)

men har ikke bestemt meg helt enda, kikker litt på adaptronic 420d mener jeg det heter?

leter etter noe 600cc dyser ++, men daga går til puss og sveis av motorrom og den lille rusta som er, møkk jobb.. :P

motor er begynt demontert så toppen blir tatt med til Kim på KSR for litt forbedringer om et par uker når ferien er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk demontert nesten hele motoren i går kveld, men går litt trengt når det er flytting på g :P

det meste så egentlig ganske greit ut bortsett fra myye møkk og drit, så den trenger en god vask og noen strøk med lakk!! :P

sitter å kikker litt på nye kammer og smidd innmat, likegreit iogmed at toppen planer og hele motoren skal fra hverandre.

ikke mye som skjer om dagen og går ikke fort, men gidder ikke lage et stress ut av det! Har jo ikke dårlig tid! :)

vupqn7nuooo2axjciko0.jpg

oildetrn94b9hf1lz9x7.jpg

s9e5x3xfhp6qr0l9bc86.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Litt dårlig på bilder og oppdateringer, men :P

holder på med sandblåsing av motor om dagen, så blir lagt ut noe bilder utløpet av uka:)

forøvrig vært litt rundt å hørt og sett på lakk, så har vel nesten bestemt meg for marrakesh brown, orginal bmw farge..falt jævlig i smak den der, så da blir vel det muligens nye fargen :D

motor blir lakka svart, så blir detaljene antakeligvis lakka i marrakesh brown og hvitt, tror det hadde vært en rå kombinasjon :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...