eliot Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 er plass for batteriet under baksete på høyre side orginalt så slipper du å ha det i bagasje rommet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 er plass for batteriet under baksete på høyre side orginalt så slipper du å ha det i bagasje rommet . Takktakk! da blir det vel det tenker jeg, lærte no nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Har ledninger osv for å feste batteri under sete om du er int Har også komplett m50b25 og diff med sperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Har ledninger osv for å feste batteri under sete om du er int Har også komplett m50b25 og diff med sperre intr i diffen hvertfall! Ledninger kunne vært fint det også, pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Hvilket sprut du skal bruke på din? Holder på me turbobygg på 525 eg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 er ikke 100% sikker på det.. tenkte på KdFi fra KSR, er jo bare plug&play men har ikke bestemt meg helt enda, kikker litt på adaptronic 420d mener jeg det heter? leter etter noe 600cc dyser ++, men daga går til puss og sveis av motorrom og den lille rusta som er, møkk jobb.. motor er begynt demontert så toppen blir tatt med til Kim på KSR for litt forbedringer om et par uker når ferien er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 fikk demontert nesten hele motoren i går kveld, men går litt trengt når det er flytting på g det meste så egentlig ganske greit ut bortsett fra myye møkk og drit, så den trenger en god vask og noen strøk med lakk!! sitter å kikker litt på nye kammer og smidd innmat, likegreit iogmed at toppen planer og hele motoren skal fra hverandre. ikke mye som skjer om dagen og går ikke fort, men gidder ikke lage et stress ut av det! Har jo ikke dårlig tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 Etter mye frem og tilbake fikk jeg endelig bestemt meg for sprut, så da havna det på adaptronic 420d. Skulle være er greit sprut etter hva jeg har hørt, så gleder meg som en unge til posten om 2 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 på jakt etter dyser fortsatt? har 6stk 646cc som har gått lite. 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Ja, det trenger jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 de er klare for henting de. kanskje lettere å hente istedenfor å sende siden du ikke bor langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard96 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[espen] Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Litt dårlig på bilder og oppdateringer, men holder på med sandblåsing av motor om dagen, så blir lagt ut noe bilder utløpet av uka:) forøvrig vært litt rundt å hørt og sett på lakk, så har vel nesten bestemt meg for marrakesh brown, orginal bmw farge..falt jævlig i smak den der, så da blir vel det muligens nye fargen motor blir lakka svart, så blir detaljene antakeligvis lakka i marrakesh brown og hvitt, tror det hadde vært en rå kombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSJ Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Følger med på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå