leif harald Skrevet Juni 14, 2013 Skrevet Juni 14, 2013 Har en 318is 4 dørs "motorsport" edition eller hva de kalles. Dette er en e36 318is 4 dørs som det bare er laget et få tall av. Denne bilen ble stjålet av polakker. Funnet igjen av politiet. Jeg drev å fiksa opp bilen så den sto utenfor verksted uten skilt. Jeg hadde derfår ingen forsikring å da må jeg bare la den gå i deler da det er for mye å fikse opp. Alt på bilen er fiksa får å få den eu gokjent. Tyvene har knekt rattlåsen, punktert 1 dekl, revet ut blinklys forran, bulka panser, klippet å tjukobla under rattstamma. Ellers er bilen komplett. Mye gromme deler på disse bilene. BBS felger 17", motorsport vinge, m-tech fangere og sjørt, motorsport seter(sportsseter til sedan) i sort stoff, diffsperr, komplett 318is motor med kasse +++ alt skal selges så bare å komme med bud om det er noe du trenger. Bilen er svart. 10 000,- `?
Roness Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 er v blinklys i orden? eller er det ødelagt? isåfall farge?
leif harald Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 er v blinklys i orden? eller er det ødelagt?isåfall farge? frontblinklys er vel noe av det eneste som mangler tror jeg Men billige nye får du på www.m-teknikk.no Litt bilder.
ZhilleN Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Mulig og få start på den og kjøre? km.stand? Flere bilder innvendig? Noen feil/mangler? Kan hente den hvis den går og bilen er ok
leif harald Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Bilen kan startes ja, men ikke kjøres da de som stjal den har knekt rattlås/fester til rattstamma så den er noe løs, men de har kjørt med den sånn. + at politiet klippet jordinga til batteriet når de tok tyvene.
Nyheim Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 HALLO HALLO HALLO ? Spurte om pris på diffen! Og pris på bakfanger samt vinge
leif harald Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 bakfanger 1500,- diff 4000,- vinge 3000,- /bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå