EspenOneal Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Lurte på om noen vet om dvd spiller som kan passe til bilen min? Har en 316i 2006. Har titta på flere nettsider som har spillere man kan bytte ut, men ingen av de er det plass til sete varmer kontrollen under.. Så er det mulig og ordne noe eller må jeg ha det slik bare? Her er bilde av min orginal spilller.. Og muligens slik jeg vil sette inn hvis det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensky18 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Vis du ikke har byttet til nå må du for guds skyld ikke kjøpe dynavin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 du får kjøpt innrammings kit på feks. Ebay. og setevarmerknappene kan du ha i en egen ramme i askebegeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cchillern Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Vurderer gjøre det samme på min 318D! Har du byttet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Fra og med 2009(?)-modellene ble setevarmeknappene plassert i selve klimapanelet, så du kan muligens bytte til et slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rojahn Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Et lite tips, IKKE kjøp EONON sin D5165. Min erfaring er at du er helt hvis du får noe som funker som det skal og hvis ikke så er kundeservicen rett og slett ræva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå