sierracossie Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hei folkens. Jeg har 1,5 sett startec baklykter til E30 preface. Alle vet hvor disse passer. Grunnen til at det er 1,5 sett er fordi posten behandler pakker som drit. Derav ble ene lykta totalt smadret. Men jeg har et veldig flott sett, men det er uten baklokk/lyspæreholderen/skruer/pakning. Her er det ingen feil. Ser sprell nye ut. Den siste lykta er komplett men den er ikke helt sikker på hvem side den tilhører. Har en bitte liten sprekk i bunn av glasset og en liten bul på midten av ene lyset. Sikkert blitt slik pga varmen. Men ellers en grei baklykt det og. Prisen får jeg si blir bud da jeg er usikker på hva slags marked det er for slikt nå. Skulle det være noe dere lurer på så er det best å skrive en PM eller sms'e meg på tlf 95158451. Er ikke så mye på forumet. Holder til i Skien/telemark så det er og mulig å se på lyktene hvis det er aktuelt.
sierracossie Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Ja det er nok venstre baklykt den ene der. Jeg trenger nok et litt høyere bud enn 2000kr. Kim
hsd Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Hvorfor ikke skrive pris når du tydeligvis vet hva du vil ha?
sierracossie Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 fordi jeg har gitt en sum for disse og jeg er ikke interessert i å tape så mye på dette. Derfor jeg sier at 2000 er litt lite.
sierracossie Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Skrevet Juni 24, 2013 første mann med bud over 2500 får de.
sierracossie Skrevet August 9, 2013 Forfatter Skrevet August 9, 2013 ingen som vil ha? Dette er jo de fineste baklyktene som finnes til E30 pre facelift og M3! Folk må da kunne se verdien i noe sånt!
sierracossie Skrevet September 17, 2013 Forfatter Skrevet September 17, 2013 Lykter er solgt. Tråd kan stenges.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå