Lamek Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Endelig ble det min tur:-) Har ønsket meg e39 m5 siden den kom i 1999:) Dette er en 2000mod med 194000km på telleren. Fjordgrau med caramell skinninnredning. Står på Bilstein b14 høydejusterbare dempere og Gs ettellerannet felger. Felgene skal selvfølgelig byttes ut. ACS Rennsport i 9,5 og 11x18 er på vei:-) Clutchen er dessverre utslitt så den skal skiftes ut så snart ny kommer fra koed:) Håper dere liker den:):) Det gjør i hvert fall jeg:-D Også et lite bilde av motorvask nå i kveld:) ACS Rennsport:-D RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Flott bil med knall fargekombo! Har selv vært i tenkeboksen når det gjelder E39 M5. Som deg har jeg ønsket meg en slik siden den kom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 grattis med feit bil! digga fargen, kledde E39 M5 godt, gjorde den skikkelig bøs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Flott bil. Og helt nydelige felger! Han som bestilte de på mål måtte ha god smak! Send meg adressen din, skal jeg sende deg ventilhettene dine. Ps; framfelgene er 9,5x18", og du trenger minst 5mm spacer for at de skal gå klar av fjærbeinet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Flott bil. Og helt nydelige felger! Han som bestilte de på mål måtte ha god smak! Send meg adressen din, skal jeg sende deg ventilhettene dine. Ps; framfelgene er 9,5x18", og du trenger minst 5mm spacer for at de skal gå klar av fjærbeinet ditt. Hehe. Er vel du som har hatt disse ja:) Tror dem blir perfekte:) Har flere sett spacere liggende så det skal nok bli bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 grattis med grom bil å de felgene ser utrolig bra ut på disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Nydelig interiør! Rå bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Gamlebilen min Nydelig fargekombo på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gratulerer med rå bil, og velkommen som E39 M5 eier! :) Begynner og bli noen E39 M5 her på forumet nå, så nå kan vi vel snart ta ett M5 treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 gratulerer med grom bil:) venter spent på bilder med felger;) ville anbefalt noe anet enn orginal trykkplate:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gratulerer med drømmebil. Nydelig fargecombo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 gratulerer med grom bil:) venter spent på bilder med felger;) ville anbefalt noe anet enn orginal trykkplate:) Har sett litt på denne da. Vet ikke om noen har testet den? Vet du om enkelmasse svinghjul er å oppdrive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Gratulerer med flott bil! er kjempe misunnelig på det interiøret ditt kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Kjenner jeg får litt lyst på m5 selv. Rennsport felgene slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå