Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=720518

Noen her på forumet som har gjort dette? Hadde bestemt meg for å prøve å gjøre det samme selv, men nå er jeg faktisk usikker på om det faktisk vil se bedre ut med ett E46 M3/m-sport ratt, muligens det vil bli seende litt rart ut med ett ratt som er ment til den nyere generasjonen BMW? Jeg jobber som CNC-operatør, så det skal ikke være så vanskelig å "modde" det til. hmmm..

Skrevet

Jeg kjøpte både e9x M3-ratt og airbag for å gjøre dette mens jeg hadde e46-en, men det endte opp med tanken, og delene ble solgt.

Jeg var aldri helt komfortabel med å begynne å koble om på airbag-signalene, i tillegg så fungerer knappene på rattet på en helt annen måte, slik at dette måtte blitt kraftig modifisert. En annen ting er at et e46-ratt har ti knapper derav fire(?) er til cruise-kontrollen, mens e9x har åtte knapper og cruise-kontrollen helt for seg selv på rattstammen. Akkurat sistnevnte kunne nok gått greit med deler fra Z4, men resten tror jeg kunne blitt en utfordring.

I ettertid har jeg også konkludert med det samme som deg; det hadde blitt "feil". På samme måte som Z4-ratt hadde blit feil i e46 og M3-ratt hadde blitt feil i e60. Rattene for seg selv er tøffe, men det er liksom noe som ikke stemmer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...