C.Andersen Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Som tittelen tilsier så har ene parklyset mitt gått (angel eyes). Har en 1999-modell e46 3-serie. Har ettermontert nye lykter (ganske sikker på at det er disse!) Jeg finner ikke noen papirer eller informasjon om hvordan jeg skal bytte pærene, heller ikke hva slags pærer det er! Noen som har vært borti disse lyktene og hvordan det gjøres? Evt hvordan man gjør på andre angel eyes, for det er vel nogent likt? Takk på forhånd Mvh Christian
Reef89 Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Har du pærer integrert i ringene? Eller har du egen sokkel for pære til ae?
C.Andersen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Jeg aner ikke.. Mener å huske jeg så en tegning når jeg fikk lyktene angående bytte av pærer til AE. I min dårlige hukommelse så mener jeg pærene var en del av ringen og satt øverst på ringen, og det gikk ann å bytte de på en eller annen måte. Så tror jeg svarer JA, har pærer integrert i ringen!
C.Andersen Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Noen som har peiling? Etter hva jeg kan skjønne må jeg av med fangeren og lyktene for å ta av lykeglasset og så prøve det derfra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå