Robin L Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Hei. Min bil ville ikke godta tvillingkortet telenor sendte meg. Men det gamle simkortet mitt funka. Vurderer og bytte til onecall nå. Fungerer simkortene deres i bmw? Eller bør jeg holde meg til telenor sendte? : ). Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 et SIMkort er vel et SIMkort? om det er satt opp riktig. På min gamle bil måtte jeg fjerne PIN koden før det fungerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Trudde jeg også.... Men den nektet å lese det nye kortet jeg fikk.det gamle simkortet er iallefall ti år gammelt, og det fungerer. Vil ikke ha telenor lengre så derfor jeg spør.. er så irriterende når alt ikke funker som det skal i bilen også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Finnes mange forskjellige versjoner av sim kort. Hva som passer best til din bil er jeg usikker på, men har hørt at eldre telefoner ikke liker nyere type sim. Kan lese mer om sim kort under. http://en.wikipedia.org/wiki/Subscriber_identity_module Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 jeg fikk nettopp nytt sim i fra phonero, dette funker helt fint i min bil. er jo rart at det ikke funker i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå