Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelppp,noen som kn gi råd ang dette? Det ble brukt en startbooster på en bil som var glemt å slå på 12v og dermed vr det 24 volt som gikk igjennom,, etter dette så står varmeppratet på uansett om tenningen er av,konstnt strøm,og i går lyste bremselysa etter at nøkler var ute? men de slo seg av når jeg prøvde å skru på tenningen og av igjen, har prøvd å bytte betj panel til varme/klima men uten hell.... Noen so kan tenke seg hva dett er? det går heller ikke å redusere/øke grader selv om displayet virker,heller ikke viftehastighet.

Skrevet
Hjelppp,noen som kn gi råd ang dette? Det ble brukt en startbooster på en bil som var glemt å slå på 12v og dermed vr det 24 volt som gikk igjennom,, etter dette så står varmeppratet på uansett om tenningen er av,konstnt strøm,og i går lyste bremselysa etter at nøkler var ute? men de slo seg av når jeg prøvde å skru på tenningen og av igjen, har prøvd å bytte betj panel til varme/klima men uten hell.... Noen so kan tenke seg hva dett er? det går heller ikke å redusere/øke grader selv om displayet virker,heller ikke viftehastighet.

BMW E39 1996 mod 523

Skrevet

Noe har nok blitt ødelagt, jeg ville ha startet med å ta av batteri polene for å se om det hjelper.

Om det ikke virker, så ville jeg ha sett nærmere på både klimapanel og LCM.

Skrevet

Hei,takk for svar. Har hatt av minuspolen x antall ganger pga vifta tapper jo bilen for strøm,men må begge av? har også byttet klimapanel uten hell så da er det kanskje LCM som du sier?

Skrevet

Jeg husker ikke helt, men jeg mener at både LCM og klimapanel samarbeider litt. Klimapanel har ihvertfall noen form for styring i seg.

Skrevet

Vist man monter ny/brukt klima panel så må den programmeres for alt skal fungere som den skal. At vifta går uten tenning er på er nok defekt vifte motstand/slutt trinnet. Har du hatt på tenning når det var 24v?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...