Clevion Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Jo, jeg har CHF 11S olje bak i bilen min tilfelle det er litt manko i servoholdern Fåes på BilXtra. Og GSbildeler (Pentosin). Og Biltema (oppfyller spesifikasjon BMW 81.22.9.407.758). GSbildeler må man vel bestille over nett, og i tilfelle ligger butikken for langt unna, så da er BilXtra eller Biltema et kortere valg, men samtidig så veit jeg ikke hva jeg syns om Biltema og deres oljer, værtfall ikke når man skal være ganske nøyaktig
Hollabaloo Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 GSbildeler må man vel bestille over nett, og i tilfelle ligger butikken for langt unna, så da er BilXtra eller Biltema et kortere valg, men samtidig så veit jeg ikke hva jeg syns om Biltema og deres oljer, værtfall ikke når man skal være ganske nøyaktig Skulle ikke forundre meg om den CHF 11s-olja man kjøper på BilXtra har samme BMW-spesifikasjon som den på Biltema. Eller er det Pentosin som selges der også?
Mr.Goodisland Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 GSbildeler må man vel bestille over nett, og i tilfelle ligger butikken for langt unna, så da er BilXtra eller Biltema et kortere valg, men samtidig så veit jeg ikke hva jeg syns om Biltema og deres oljer, værtfall ikke når man skal være ganske nøyaktig Skulle ikke forundre meg om den CHF 11s-olja man kjøper på BilXtra har samme BMW-spesifikasjon som den på Biltema. Eller er det Pentosin som selges der også? Det kan hende. Men det står fortsatt feil navn på flasken
Jan Håvard Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 når jeg var på bavaria og snakket med de der så de at det var bare og fylle atf olje, selv om jeg spurte om jeg ikke burde ha grønn olje, men Han sa det bare var og fylle på med atf. jeg bruker atf olje, må fylle vær uke så kan jo si at bilen fortsatt sviver og pumpa er ikke tett 60 spenn får en liter på biltema anbefales hvis den bruker mye ... 200 kr på bensinstasjon
Simpel Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Ikke alltid det går bra å etterfylle mef ATF. En kompis gjorde det på E34, lagde ulyd. Ble helt fin etter utflushing og etterfylling med CHF11S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå