Gå til innhold

Knust e30 m3

Share

Anbefalte innlegg

Allt går veldig bra, trenger bare litt tid til å få kroppen i gang igjen..er på opptrenings-senter nå, og der er de veldig flinke til att ting kommer seg fort. Har litt krav til ny m3 ja:-) planen var å bruke vinteren til og se etter ny,men jeg ser jo hele tiden nå også....har litt lyst på e46, men klarer ikke helt å bestemme meg.synes så klart att e30 m3 er den feteste m3'n som er laget:-) den må være mest original som mulig før jeg begynner med den, så vill jeg ha med så lav km som mulig.men om noen vet av noe så si i fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Allt går veldig bra, trenger bare litt tid til å få kroppen i gang igjen..er på opptrenings-senter nå, og der er de veldig flinke til att ting kommer seg fort. Har litt krav til ny m3 ja:-) planen var å bruke vinteren til og se etter ny,men jeg ser jo hele tiden nå også....har litt lyst på e46, men klarer ikke helt å bestemme meg.synes så klart att e30 m3 er den feteste m3'n som er laget:-) den må være mest original som mulig før jeg begynner med den, så vill jeg ha med så lav km som mulig.men om noen vet av noe så si i fra...

E30 er helt klart finest. Men e46 er helt klart en god andrè plass:-) håpe du finner noe da :-)

Hva på kroppen må trenes opp igjen? Om jeg får spørre:-)

God bedring:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 er helt klart den fineste,men liker e46 godt også.får se litt hva som dukker opp i løpet av vinteren.

jeg ble liggende over 6 uker på sykehuset.det var mange brudd i føttene,ankelen var hardt klemskadet,så det er det såret jeg har problemer med nå da.etter så lang tid i ei sykeseng så er det opptrening av muskler og ledd,det var ikke igjen så mye av meg etter oppholde.Har gått ned 15 kilo på 6 uker,så det merkes.Men jeg er kommet på en plass med flinke fysioterapauter som trener meg flere ganger om dagen,så dette skal gå fort bare den j...... klemskaden gror fort =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...