bredesen Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Allt går veldig bra, trenger bare litt tid til å få kroppen i gang igjen..er på opptrenings-senter nå, og der er de veldig flinke til att ting kommer seg fort. Har litt krav til ny m3 ja:-) planen var å bruke vinteren til og se etter ny,men jeg ser jo hele tiden nå også....har litt lyst på e46, men klarer ikke helt å bestemme meg.synes så klart att e30 m3 er den feteste m3'n som er laget:-) den må være mest original som mulig før jeg begynner med den, så vill jeg ha med så lav km som mulig.men om noen vet av noe så si i fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Allt går veldig bra, trenger bare litt tid til å få kroppen i gang igjen..er på opptrenings-senter nå, og der er de veldig flinke til att ting kommer seg fort. Har litt krav til ny m3 ja:-) planen var å bruke vinteren til og se etter ny,men jeg ser jo hele tiden nå også....har litt lyst på e46, men klarer ikke helt å bestemme meg.synes så klart att e30 m3 er den feteste m3'n som er laget:-) den må være mest original som mulig før jeg begynner med den, så vill jeg ha med så lav km som mulig.men om noen vet av noe så si i fra... E30 er helt klart finest. Men e46 er helt klart en god andrè plass:-) håpe du finner noe da Hva på kroppen må trenes opp igjen? Om jeg får spørre:-) God bedring:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 e30 er helt klart den fineste,men liker e46 godt også.får se litt hva som dukker opp i løpet av vinteren. jeg ble liggende over 6 uker på sykehuset.det var mange brudd i føttene,ankelen var hardt klemskadet,så det er det såret jeg har problemer med nå da.etter så lang tid i ei sykeseng så er det opptrening av muskler og ledd,det var ikke igjen så mye av meg etter oppholde.Har gått ned 15 kilo på 6 uker,så det merkes.Men jeg er kommet på en plass med flinke fysioterapauter som trener meg flere ganger om dagen,så dette skal gå fort bare den j...... klemskaden gror fort =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Aha.. Uhsj. God innstiling, såå går detta bra ja:-) da håper vi for groende sår, og trening som går enkelt som bare det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Tips? Mer orginal å strøken bil skal du lete lenge etter. Har vunnet alle 1.premier på alle CCN sine hovudtreff siste 5 år , samt alle E30meet sine treff. Nevø av meg som selger, så jeg kan gå god for denne. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43324502 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Har sett denne, følger med på det meste som kommer ut ser utrolig fin ut,men synes det er for høy km til denne prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Motoren er overhalt å bremset for noen år siden, så står ikke på den biten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå