Gå til innhold

Drar dårlig , turboen gir seg. E91 2010

BmwM46
 Share

Anbefalte innlegg

Har for ca 3 uker siden handlet meg ett flott eksemplar e91 msport 318D (143hk). Men her omdagen følte jeg den gikk veldig dårlig merket ikke at turboen var der engang , men så plutselig gikk den som den skulle igjen , men igår begynte det igjen å var ute isted å prøvde bilen å den er like dau nå. Bilen funker å starter lett osv , men i det du kjører avgårde slår ikke turbo inn akkurat som du har tatt den bort :s Får ingen feilmeldinger heller , så om noen hadde vist hva dette kommer av hadde jeg blitt glad ! :) Kjipt å sette på verksted hvis det bare er en liten bagatell !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel-tråden

Sitat fra dieseltråden:

Den andre bilen min drar dårlig er “turboen min slår ikke inn”. Vær så snill og ikke si det, det er stort sett en fysisk umulighet.
Kan være mange årsaker. Få lest feilminnet. Går den i nødprog så ligger det en feilkode.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel-tråden

Sitat fra dieseltråden:

Den andre bilen min drar dårlig er “turboen min slår ikke inn”. Vær så snill og ikke si det, det er stort sett en fysisk umulighet.
Kan være mange årsaker. Få lest feilminnet. Går den i nødprog så ligger det en feilkode.

Takk for svar ! Er dette farlig å kjøre med ? Ville det ikke kommet opp noen feilkoder i displayet i bilen ? Må nok på verksted til mandag å få lest ut koder å nullstilt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel kanskje ikke alt som kommer opp i displayet nei, om det er farlig kommer vel helt an på hva som er problemet. Om der ikke er noen unormale lyder så er det vel ok.. Men bør jo få sjekket det ganske kjapt likavel. :)

Der er en i Kristiansand som har diagnose privat, sjekk listen i Diagnose-tråden og send han en PM, kanskje han kan hjelpe deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde bilen idag å da gikk den som normalt igjen , noen som har tips til hva det kan være at turboen ikke henger med til tider , har skjedd 3 ganger siden jeg kjøpte bilen 3.6. Irriterende med ny bil også skal dette skje , sikkert ikke billig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...