6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 installerte dette på min pc igår og skulle ta diagnose(min første gang) og lurte på om det er noen som har gjort dette før og fått opp samme resultat, legger ved bilde... lurer på om det er noe jeg gjør galt under installasjonen av programmet siden jeg bare får opp MODULE DOES NOT RESPOND.. eller hva ? er helt grøn på dette området med diagnose ! tok diagnose først på min 325 E36, og deretter på en kompis sin E36 323.. ifra min 325, får ikke opp error på noe som helst, men bilen jager på tomgang, ganske sikker på at det er LMM i å med at den stiger litt i turtall og går jevnt når jeg napper den ut... j*ævlig irriterende at det kommer opp module does not respond! ifra 323n, feilmelding på evs og airbag. hva gjør jeg galt !? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 INGEN?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Hei, Vet ikke om carsoft støtter eldre bmwer, regner med du bruker 20pin i motorrommet, og du har sikkert pinne 15, dvs du trenger ADS interface.. Og jeg vet ikke om carsoft støtter dette. Dessuten sies det at carsoft er no dritt. Så det kan jo være det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 det kan stemme! men får jo opp noen klare ERRORS og OK`s.. er piratprogram, som var på en brennecd... så er vell ikkje helt 100% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Har aldri prøvd carsoft, så vet fint lite om det. Er ikke noen som kan ta en diagnose med skikkelig program for deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 tjaa, en kompis har bmw scanner 1.4.0, men får ta og kjøpe et sjøl, kjekt og ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Den funker ikke på E36, den er kun beregna på E46, E38, E39, E53, Z4 og et par andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 faen! ser i signaturen din at du har god peiling på diagnose, hva funker til min bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Kommer an på modell, men vis vi går ut i fra at du har pinne 15, og du trenger ADS så er det denne kabelen (av god kvalitet); http://www.one-stop-electronics.com/sho ... duct_id=17 Der er gratis frakt. Problemet med denne (og ADS generelt) er at den krever en fysisk com port. Dvs usb til com adaptere vil ikke virke. MEN det har blitt sagt at der finnes et par adaptere som funker, og noen slike PCMCIA kort med com. Men jeg vet ikke hvilken. Så da er det greiest og ha tilgang på en eldre PC med fysisk comport. Når det gjelder programvare kan du laste ned dette på webben. Da er det INPA, EDIABAS, DIS og slikt som funker på denne kabelen. Les i tråden min så ser du litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå