Gå til innhold

BMW E36 325 starter ikke

6087Ristesund
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! tok igår diagnose på min bil, tenninga sto på i 1 times tid tilsammen startet ikke etterpå, slo tenninga av, og idag skulle jeg starte bilen.. det som skjedde var at flip skjermen til cd spilleren kom ut og inn konstant, bensinmåleren står og hopper opp og ned samt alle feilmeldingslysa lyser.. jeg fikk heller ikke start, bare klikker når jeg vrir om tenninga..

syntes det at batteriet lader seg ut på en time er litt rart..isåfall står det på lading nå-

noen som har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanelig at batteriet laders seg ut etter en time når du holder på med diagnose. er lurt å ha på en lader mens du holder på vis du skal holde på litt. skru også av alt unødvendige ting som feks radio, lys osv...

edit: men batteriet kan tar skade av å bli veldig utladet

ps en litt mer utfyllende emne beskrivelse gjør at du får raskere svar av folk som kansje vet noe om spørsmåle ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt av lys, ac og dritt skrudde jeg selvfølgelig av, er klar over det :P

får se når jeg har ladet opp batteriet! men syns det var sykt rart når instrumenta å spilleren begynte å leve litt eget liv..! denne koppen med 3 pinner i, som sitter skrudd på diagnosekontaten i bilen glemte jeg å skru på igjen igår, så sto over natta... men dette kan umulig ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...