6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Hei! tok igår diagnose på min bil, tenninga sto på i 1 times tid tilsammen startet ikke etterpå, slo tenninga av, og idag skulle jeg starte bilen.. det som skjedde var at flip skjermen til cd spilleren kom ut og inn konstant, bensinmåleren står og hopper opp og ned samt alle feilmeldingslysa lyser.. jeg fikk heller ikke start, bare klikker når jeg vrir om tenninga.. syntes det at batteriet lader seg ut på en time er litt rart..isåfall står det på lading nå- noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 vanelig at batteriet laders seg ut etter en time når du holder på med diagnose. er lurt å ha på en lader mens du holder på vis du skal holde på litt. skru også av alt unødvendige ting som feks radio, lys osv... edit: men batteriet kan tar skade av å bli veldig utladet ps en litt mer utfyllende emne beskrivelse gjør at du får raskere svar av folk som kansje vet noe om spørsmåle ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 alt av lys, ac og dritt skrudde jeg selvfølgelig av, er klar over det får se når jeg har ladet opp batteriet! men syns det var sykt rart når instrumenta å spilleren begynte å leve litt eget liv..! denne koppen med 3 pinner i, som sitter skrudd på diagnosekontaten i bilen glemte jeg å skru på igjen igår, så sto over natta... men dette kan umulig ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 kan hende at batteriet ditt har en dårlig celle eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 2 mnd`er gammelt batteri... men for all del, det kan godt hende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 2 mnd`er gammelt batteri... men for all del, det kan godt hende ja da skal det jo noe til for at det er det,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 problem solved! var batteriet som var utlada! og forhåpentligvis er det lmm`en som skaper jaginga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 bra at det bare var utladet batteri. btw det er normalt at bilen "lever sitt eget liv" når den nesten er utladet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå