MRise Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Heisann! Jeg har en e87 1-serie, og tidligere i dag så oppdaget jeg at fjæra på venstre side foran er knekt. Det ser jeg på som en gyllen mulighet til å senke bilen, men hvor mye er fornuftig å senke den? Burde jeg velge 35-35 eller 60-40? Er 60-40 for lavt? Takk for eventuell hjelp! Mvh Mats Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 autokorrekt er no dritt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Skal selvfølgelig bare stå fjærer i overskriften..... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Jeg pleier å gå for granitt. Men jeg er litt gammeldags. Hvit skjellsand skal også være ganske fint, men det kommer helt an på hvilken type strandlinje du har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Det du må spørre deg selv om er hvor lav bil vil du ha, og hvor hard skal den være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå