jojr Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Senket bilen med H&R fjærer fremme (50mm) og laget noen stag som jeg byttet ut på nivåreguleringen bak. Men innbiller meg at mindre luft i belgene vil gjøre bilen unaturlig myk, eller hva tror dere? Ikke kjørt så mye etter det ble gjort så har ikke merket forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Det er jo støtdempere som bestemmer mykheten i all hovedsak. Men uansett, hva bekymrer du deg for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 I utgangspunktet om den vil virke mer flytende og ustabil bak, men det er jo som du sier støtdemperene sin jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 Nå tror det er overanalysering ute å går Nuvel, du kan nok merke noe, da det faktisk er forskjellige delenummer på M og ikke M understell på luftbelgene. Dog kan man nok spørre seg om det er plagsomt mye eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 24, 2013 Share Skrevet Juni 24, 2013 "Fjærene" vil være like harde, da vekten av bilen er den samme. Det eneste er at bilen KAN gå litt lavere i humper, før trykket i belgene blir hardt nok til å "holde igjenn" bilen. Men, som skrevet over, der er det demperene som gjør mesteparten av jobben...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Takker for svar, toro jeg lar den være der den er da jeg synes det hjealp veldig å få bilen litt ned på bakken, den så jo unaturlig høy ut bak. Finne noen andre hjul å litt større en 18" kanskje så blir det ikke så verst etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå