Bontveit Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Blinklysindikator og lyd ved blink defekt... Blinklysene virker normalt ute på bilen. Nødblink virker også. I instrumentet blinker ikke de grønne indikatorene. Det er heller ikke varsellyd når blinklys står på... Hva er galt?
Otis Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Det kan være det releet som sitter i instrumentpanelet vil jeg tro. Eller så kan det faktisk også kanskje være LCM som skal gi beskjed til instrumentpanelet om at det skal lage lyd og lys. Kanskje noen andre som kan dette utenat, jeg må evt studere WDS først for å si helt sikkert.
Bjornhbjelland Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Du er ikkje aleina med detta problem Har ein kompis som har ganske likt på ein E39 528 1997. Blinklyset virker ikkje når han prøve å blinke til venstre, kommer ikkje opp i dashbord og lager ikkje lyd. Men alt virker, blinker og lager lyd når den har på nødblinken. Me har ikkje heilt klart å funne ut av problemet, veldig irriterande. Noken seier at da kan ver sjølve hendelen uten at eg kan bekrefta eller avkrefta detta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå