kineolsen Skrevet Juni 24, 2013 Skrevet Juni 24, 2013 Hei. Jeg lurer på om dere har noen erfaringer om m tech 2 fanger fra GS, SS Performace og parts24. De to første sier de må ha med noen plastdeler osv, eller kutte til en plastdel for å få den på, noe med luftstyring til bremsene osv. Forslag til hvor jeg kan kjøpe uten for mye styr? En som passer rett på? Prøvd å lete meg fram her på siden, men hakke finni no om akk dette.
Vmaxx Skrevet Juli 23, 2013 Skrevet Juli 23, 2013 Ikke finn på å kjøp noe fra parts24, de er meget useriøse. Kjøpt noen lykter av dem for over en måned siden, forhåndsbetalte, har ikke sett eller hørt noe siden. Ikke svarer de på mail, fins ikke tlf nr.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Stawky Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 M-teknikk.no, samme som GS selger bare billigere. God erfaring herfra
E36-320i Skrevet Juli 24, 2013 Skrevet Juli 24, 2013 Ikke finn på å kjøp noe fra parts24, de er meget useriøse. Kjøpt noen lykter av dem for over en måned siden, forhåndsbetalte, har ikke sett eller hørt noe siden. Ikke svarer de på mail, fins ikke tlf nr..Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Dette er ikke den erfaringen jeg har med Parts24. Jeg bestilte en pakke med M3 fangere og skjørt til E36 fra Parts24 i vår og mottok pakken iløpet av andre uke etter bestilling. Da jeg pakket opp viste det seg at øvre del av bakfangeren hadde sprukket under frakt, så jeg skrev en mail om dette hvor jeg mente at pakken var for dårlig polstret. Forberedt på krangel og klar til å lime fikk jeg svar tilbake hvor de beklaget at fangeren hadde sprukket og at de skulle sende meg en ny bakfanger kostnadsfritt, noe de også gjorde (denne fangeren kom riktignok uten listverk og diffuser, noe de også opplyste om i mailen.) Ser at de verken opplyser om telefonnummer under "Om oss" eller "Kontakt oss" på nettsiden sin, men du finner det hvis du ser under "Betaling" eller på facebook siden deres Kan forresten være lurt og bestille på postoppkrav når man handler med ukjent firma, selv om dette koster noen kroner ekstra vet man iallefall at man mottar varen
Vmaxx Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Ikke finn på å kjøp noe fra parts24, de er meget useriøse. Kjøpt noen lykter av dem for over en måned siden, forhåndsbetalte, har ikke sett eller hørt noe siden. Ikke svarer de på mail, fins ikke tlf nr..Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Dette er ikke den erfaringen jeg har med Parts24. Jeg bestilte en pakke med M3 fangere og skjørt til E36 fra Parts24 i vår og mottok pakken iløpet av andre uke etter bestilling. Da jeg pakket opp viste det seg at øvre del av bakfangeren hadde sprukket under frakt, så jeg skrev en mail om dette hvor jeg mente at pakken var for dårlig polstret. Forberedt på krangel og klar til å lime fikk jeg svar tilbake hvor de beklaget at fangeren hadde sprukket og at de skulle sende meg en ny bakfanger kostnadsfritt, noe de også gjorde (denne fangeren kom riktignok uten listverk og diffuser, noe de også opplyste om i mailen.) Ser at de verken opplyser om telefonnummer under "Om oss" eller "Kontakt oss" på nettsiden sin, men du finner det hvis du ser under "Betaling" eller på facebook siden deres Kan forresten være lurt og bestille på postoppkrav når man handler med ukjent firma, selv om dette koster noen kroner ekstra vet man iallefall at man mottar varen Tusen takk for tipset, ringte dem og fikk varen 2 dager etterpå.. de sa de var tomme da jeg bestilte, og det er greit men det skader jo ikke å opplyse kunden litt om det.. uansett, totalt sett en god handel med parts24.. Beklager til trådstarter hvis jeg stjal tråden.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
E36-320i Skrevet Juli 27, 2013 Skrevet Juli 27, 2013 Tusen takk for tipset, ringte dem og fikk varen 2 dager etterpå.. de sa de var tomme da jeg bestilte, og det er greit men det skader jo ikke å opplyse kunden litt om det.. uansett, totalt sett en god handel med parts24.. Beklager til trådstarter hvis jeg stjal tråden.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Så bra du fikk lyktene Enig i at de kunne meldt ifra om det ja, spesielt når det er snakk om så lang ventetid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå