Naitsirk Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Når du har stålfelger på, så ser man hvor sykt mye Rette typen felger har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Var det deg jeg møtte på Shell stasjonen i Ytre? Jeg som var på den partybussen. Rååå bil du har hvertfall Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Når du har stålfelger på, så ser man hvor sykt myeRette typen felger har å si. Med senk og felger blir de fleste biler kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet August 11, 2013 Forfatter Share Skrevet August 11, 2013 Hei! Har styra veldig mye med demperne bak i det siste. Når jeg fikk koni demperne, så var de også for lange, så da måtte jeg sende de tilbake og bestille noen andre dempere. Tok en tlf til GS bildeler i Oslo, de anbefalte meg å kjøpe noen supersport dempere eller Bilstein B8 Støtdemper. Endte opp med å kjøpe Bilstein demperne, merka forskjell på bilen med en gang jeg monterte de! Kommer til å kjøpe de samme demperne til å ha fremme Koni demperne jeg sendte tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 rå bil! digger klutch felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Fin bil, og jeg liker clutch felgene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jako344 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Deilig bil kenneth! gleder meg til neste år allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Skjer de noe her nå? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå