Tare Jansen Skrevet August 7, 2013 Forfatter Share Skrevet August 7, 2013 Er BTW ute etter noen deler, så skrik ut om noen har Liste her: viewtopic.php?f=13&t=266367 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Da er det vel på tide med en liten oppdate. La endelig om til vinterhjul i dag, kjøpte de brukt av West 320ci her inne for en liten stund siden, men måtte ha på spacere da de gikk i calipperene foran. Spacerene lå i postkassa i dag, sendt fra Rayman her inne. Bør nok heve den litt mer om det kommer mye snø, som jeg håper på at det gjør;) Fikk også fjernet "spacerene" som sto på bilen, slike universale. Skrik ut om noen vil ha de? Gamle eier har gjort en "god" jobb med å feste bakhjula. Hadde stramma med et moment som ikke kunne vært langt ifra å rive i filler både gjenger og alufelger. Men det ser ut til å ha gått bra.. Mobilbilder blir ikke best i mørket men slik ser det ut Slike spacere sto på, selges billig om noen vil ha? Er denne paja helt om det plutselig ikke skjer mer enn dette her? Har også kjøpt innerskjermer til hulbuene foran da jeg kjøpte bilen uten. dindel.no hadde de til en rimelig penge. Blir montert så fort det kommer skruer og muttere fra gs Tenkte også jeg skulle rydde litt i boden, da det virkelig trengs. Ligger et par sparco rørramme stoler det som jeg også tenkte å selge, så skrik ut om noen vil ha. Skal støvsuge de, ta bedre bilder og lage en annonse etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Hvorfor pokker kan det ikke komme noe snø da? Var litt is igår å det var krevende å kjøre uten å slenge med rompa Men på snø blir det nok artig vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2013 Da har en polert og vokset bilen, så blir den litt lettere å holde ren Ser litt lei seg ut med vinterhjul http://youtu.be/D29RGb2FFs8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Desember 22, 2013 Share Skrevet Desember 22, 2013 Meget fin bil. Litt småting å gjøre men, det blir verdt det til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2013 Takk for det! Da er M-Lister på vei også, greit å ha noe å pusle med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 Da har en vært på posten og hentet listene, fulgte med M3 emblemer men har bestilt noen andre fra ebay. Synes kun en ekte M3 fortjener M3 emblem;) Så blir det kanskje montering i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet Januar 5, 2014 Share Skrevet Januar 5, 2014 Ser pent ut dette! Blir natt og dag med M lister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Blir bra å få de på, får se på det når det blir oppholdsvær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Da må jeg jaggu ha nytt batteri også, lader ikke så mye som en dritt i kulda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Da er den igang igjen, nytt batteri gjorde susen. Starteren går som ei klokke, å den litt ujevne tomgangen på kald motor ble også borte gitt Så da ble det en sladdetur i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Skal ha for stolene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 2000kr for begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 (endret) Hvis noen skulle trenge det så er delenummer på synkring set til 6-trinnskassa i e36 m3: 23211282553, ikke er de dyre heller. Men når kassa likevel skal ut er det vel ikke så dumt å bytte clutch i samme slengen, tenker da å oppgradere bittelitt, har gjort litt "research" å kommet frem til at denne (på side 16 og 17) er en bra clutch til mitt bruk også med tanke på hva man får for pengene:http://www.exedyusa.com/catalogs/Exedy_2013_Sports_Catalog_web.pdf Det jeg er usikker på er om det er noe vits å få i et lettere svinghjul også? Clutchen kommer som et kit, men svinghjulet er av stål. Så da sannsynligvis tyngre enn feks dette: http://www.andysautosport.com/bmw/1992_1998_3%20series/drivetrain/drivetrain/flywheels/fidanza/fdza00000168.html Vanskelig å si med vekten, finner det ikke oppgitt noe sted. Men et slikt svinghjul har kanskje flere fordeler? En fordel er at trykkplaten kan byttes ut ilt en billig penge! Håper at noen av dere kan gi meg svar på hva jeg bør gjøre Endret Februar 16, 2014 av Tare Jansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hvordan endrer jeg overskrift på tråden min a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå