Gå til innhold

Min E36 M3 Sedan selges!

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...

Fikk på M-listene i dag, men ser jo fort da at de andre listene, difusor, dørhåndtak, leppe osv ble veldig matt i forhold. Tenkte på å kjøpe noe plast/gummi fornyer men det er jo søndag og bensinstasjoner har begrenset utvalg. Så hva gjør man da? Joda, FluidFilm :D smurte på med pensel lot det stå litt å tørket av med en klut. Resultatet ble knallbra, ikke sticky eller blankt. Så igjen FluidFilm er et konge produkt.. 

Rev også av listen rundt bagasjelokket, da det har blitt litt fukt der i vinter. Var blitt noe overflaterust, så brukte like gjerne fluidfilm under listene og nede i hele brønnen til reservehjulet (der det hadde samlet seg litt vann)..

Legger ut bilder senere, når sommerskoa er funnet frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Toyo R1R dekk, UUC bremser: skiver, klosser og rustfrie bremseslanger, samt UUC catback eksos bestilt ;)

Har også funnet et sprekk i innsugsbelgen, så denne, oljefilter, bunnplugg med magnet er også bestilt. Skulle egentlig hente dette hos GS i dag, men måtte brått ut til Asker å jobbe i dag og i morgen så får hente dette på fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter å skrive så har jeg iallfall en log på når ting ble gjort :P Innsugsbelg ble byttet idag, samt underspyling og og nytt lag med FluidFilm NAS. Kom en kar bort til meg på bilvasken i dag også, det var vist den peneste E36 han hadde sett sa han :o Gøy å høre da, selv om jeg ikke er heeeelt enig i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To av Toyo dekka kom i dag, de to andre er fortsatt i tyskland. Merker at jeg blir litt oppgitt og utålmodig da det nå kan se ut som det tar 5-7dager før de siste dekka kommer selv om jeg kun har lagt inn en bestilling. Men det er jo slik dekkonline alltid har vært, har de forskjellige dimensjoner på forskjellige lager tro?

11 dager siden eksosen ble bestilt også, men siden corsa lager all eksos etter bestilling å ikke har noe i stack er det jo naturlig at ting tar tid. De sender forøvrig etter 10-14, så går vel med UPS en av de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...