Sturmtiger Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Trykk på "rediger" vesidenav post inlegg, og trykk på full editor deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Jaggu måtte ikke dritten spyles av igjen, blir fort skittene disse bilene :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Fikk på M-listene i dag, men ser jo fort da at de andre listene, difusor, dørhåndtak, leppe osv ble veldig matt i forhold. Tenkte på å kjøpe noe plast/gummi fornyer men det er jo søndag og bensinstasjoner har begrenset utvalg. Så hva gjør man da? Joda, FluidFilm smurte på med pensel lot det stå litt å tørket av med en klut. Resultatet ble knallbra, ikke sticky eller blankt. Så igjen FluidFilm er et konge produkt.. Rev også av listen rundt bagasjelokket, da det har blitt litt fukt der i vinter. Var blitt noe overflaterust, så brukte like gjerne fluidfilm under listene og nede i hele brønnen til reservehjulet (der det hadde samlet seg litt vann).. Legger ut bilder senere, når sommerskoa er funnet frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Da er Toyo R1R dekk, UUC bremser: skiver, klosser og rustfrie bremseslanger, samt UUC catback eksos bestilt Har også funnet et sprekk i innsugsbelgen, så denne, oljefilter, bunnplugg med magnet er også bestilt. Skulle egentlig hente dette hos GS i dag, men måtte brått ut til Asker å jobbe i dag og i morgen så får hente dette på fredag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Fortsetter å skrive så har jeg iallfall en log på når ting ble gjort Innsugsbelg ble byttet idag, samt underspyling og og nytt lag med FluidFilm NAS. Kom en kar bort til meg på bilvasken i dag også, det var vist den peneste E36 han hadde sett sa han Gøy å høre da, selv om jeg ikke er heeeelt enig i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Tøff bil! Men hvilken farge er det egentlig? Moro med tilbakemeldinger fra fremmede folk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2014 Aner ikke fargekoden, det er ikke bmw farge iallfall.. Ja er litt moro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 To av Toyo dekka kom i dag, de to andre er fortsatt i tyskland. Merker at jeg blir litt oppgitt og utålmodig da det nå kan se ut som det tar 5-7dager før de siste dekka kommer selv om jeg kun har lagt inn en bestilling. Men det er jo slik dekkonline alltid har vært, har de forskjellige dimensjoner på forskjellige lager tro? 11 dager siden eksosen ble bestilt også, men siden corsa lager all eksos etter bestilling å ikke har noe i stack er det jo naturlig at ting tar tid. De sender forøvrig etter 10-14, så går vel med UPS en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Er vel prisen man må betale for at dem er så rimelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Er nok det, men jeg er så jævlig utolmodig Her er falken (drittdekk) med strekk 235/40-17 vs Toyo R1R 255/40-17 uten felg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Jeg vurderer å prøve ut litt plastidip, tenker da å farge senteret på sommerfelgene hvite. Noen som tror det blir bra på blå bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 2, 2014 Forfatter Share Skrevet April 2, 2014 Da har de to andre dekka kommet, så satser på å få de på felg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Dekk på plass, må justere litt camber/spacing eller noe for å få det til å passe men det ordner seg Tar med et bilde av corsa eksosen som er bestilt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Blir vel gromlyd med den eksosen der. Originaleksosen på disse er jo temmelig lavmælte saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå