Netlandet Skrevet Juni 25, 2013 Share Skrevet Juni 25, 2013 Hei. Selger mine vinterhjul da jeg ikke lenger skal bruke bilen på vinterstid. Dette er 17'' felger som er 8,5'' brede og har et innpress på 13. Aner ikke hva de heter, men de er hvertfall noen av de peneste 17'' felga jeg har sett på E39. Det står på Michelin piggfrie dekk (225/45-17) og de foran går fint en vinter til (ca 5mm mønster), de bak er utslitt. Felgene er runde og fine og pene i lakken. Noen små kantkjøringer finnes på 2 av felgene, men de er veldig fine til å være ''vinterfelger''. 4500,-/bud Holder til i Askim, Østfold og du når meg på tlf.: 97077741 eller PM Mvh Thomas Netlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Bump! 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Skal du mot Gjøvik, Lillehammer Hamar iløpet av sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Det skal du ikke se bort ifra Men mest sannsynlig ikke før i august! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Kan tas med på Gatebil Rudskogen neste helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinge Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Send meg pm om du bestemmer deg for turen:) Litt usikker på om jeg skal til Rudskogen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå