Lamek Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Jaas sveiser om ei girkasse til deg.. Du trenger nye lameller, trustlager også må du modde mellomakselen litt:-)
helland Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 Jaas sveiser om ei girkasse til deg..Du trenger nye lameller, trustlager også må du modde mellomakselen litt:-) samme trykkplate ?
Lamek Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 Jaas sveiser om ei girkasse til deg..Du trenger nye lameller, trustlager også må du modde mellomakselen litt:-) samme trykkplate ? E d 3plata tilton?
helland Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 du kan bruke samme trykkplate ja. er det ikke 765 ?
helland Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Ppf har lamell med 35mm splines:-) Skulle fått fiksa dette før acr tror jeg, uler bare mer å mer i tds kassa nå.. fått lekkasje på flexsirøret i downpipe også, hvor får man tak i 3,5" flexirør?
hermanoo90 Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Flytta seg bra den der på treffet ja, grattis med flott bil, følger med videre =)!
Lamek Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Ppf har lamell med 35mm splines:-) Skulle fått fiksa dette før acr tror jeg, uler bare mer å mer i tds kassa nå.. fått lekkasje på flexsirøret i downpipe også, hvor får man tak i 3,5" flexirør? Fjern flexi greiene å bygg i vanlig rør davell..
helland Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Må være greit med litt flexi for å ta opp vibrasjon? Flytta seg bra den der på treffet ja, grattis med flott bil, følger med videre =)! takk for det
olly Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 grattis med gromm vogn hadde ikke villet fjærne fleksi røret, om det er kobling mellom downpipen og resten bakover. blir fort bevegelse i eksoen som forplanter seg opp til grenrøret, som da fort kan ta skade av det,
Lamek Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 grattis med gromm vogn hadde ikke villet fjærne fleksi røret, om det er kobling mellom downpipen og resten bakover. blir fort bevegelse i eksoen som forplanter seg opp til grenrøret, som da fort kan ta skade av det, Fikk av en eller annen grunn inntrykk av at hel downpipe var flexi:-p er jo jass som har bygget denne så det er vel skikkeli greier;)
helland Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 grattis med gromm vogn hadde ikke villet fjærne fleksi røret, om det er kobling mellom downpipen og resten bakover. blir fort bevegelse i eksoen som forplanter seg opp til grenrøret, som da fort kan ta skade av det, Fikk av en eller annen grunn inntrykk av at hel downpipe var flexi:-p er jo jass som har bygget denne så det er vel skikkeli greier;) den er nok ikke i flexi hele greia nei noen som har peiling på hvor breie 17" jeg får på her da ? vil ikke ha så felgen stikker en halvmeter utenfor hjulbuen....
Larsinnj Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Original M3 bak på denne? Jeg har jo 10", men er såvidt jeg husker god plass på innsiden. Kan sjekke neste gang jeg tar ut min. 10" et20 eller noe rundt der kanskje hadde passet fint? Funnet noe løsning på den delen av buret som går forover forbi stolene da? Endelig ble det riktig karosseri på deg også Grattis med fet M3! Downsizing er jo veldig populært innen bilverden nå for tiden! Skal se vi to stiller på treff i hver sin 1-serie snart nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå