helland Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 Original M3 bak på denne? Jeg har jo 10", men er såvidt jeg husker god plass på innsiden. Kan sjekke neste gang jeg tar ut min. 10" et20 eller noe rundt der kanskje hadde passet fint? Funnet noe løsning på den delen av buret som går forover forbi stolene da? Endelig ble det riktig karosseri på deg også Grattis med fet M3! Downsizing er jo veldig populært innen bilverden nå for tiden! Skal se vi to stiller på treff i hver sin 1-serie snart nå! Original M3 ja, går det med 9 foran mon tro ? buret gikk forsåvidt greit når jeg ble litt varm men skal uansett ut for lakk.. sku fått tak i en dash, min er litt unøyaktig "tilpasset"...
Larsinnj Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 Usikker på hvor stor plass det er innover fram.. Jeg har et dashbord liggende, men det er en liten sprekk i den "lagringsplassen" over hanskerommet. Skal ha det som er fri for sprekker selv.
helland Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Ppf har 3.5" flexi så det nå, må prioritere litt nå ser jeg... bruksbilen har gåene dempere, så kjøpte coilovers der... Men ser ikke vitsen i å få tak i flere 525tds kasser når de ikke holder alikevel... Usikker på hvor stor plass det er innover fram.. Jeg har et dashbord liggende, men det er en liten sprekk i den "lagringsplassen" over hanskerommet. Skal ha det som er fri for sprekker selv. Ser den, skulle hatt meg ett "strøkent" ett jeg også...
635csi Skrevet Juli 3, 2013 Skrevet Juli 3, 2013 Snubla over et gjenglemt dashbord i gamle garasjen på Prærien nå. Kan sjekke om det er uten sprekker i morgen
helland Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 Snubla over et gjenglemt dashbord i gamle garasjen på Prærien nå. Kan sjekke om det er uten sperekker i morgen Høres bra ut, må vel utover å hente dører og diverse når jeg får tid også
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Fikk tid til å demontere downpipe og eksos idag, siden heg uansett ikke ble ferdig med bruksbilen.. eksosbandasjen hadde gått i oppløsning, så den prella nesten av Genial løsning på eksosanlegget, to skruer, og hele greia var av Ikke så dumme de JAAS gutta av med deksel mot coilpakke og ecu: bare å løsne vbåndsklemma og ta av downpipen Lekkasjen på flexirøret Ganske grom ut ifra turbo, 5" ? Så kommer spørsmålet til Jørgen, etter demontering av downpipe og lambda, var det en løs ledning ifra lambdasonden... Skal den være koblet på noen steder ?? For eksempel her ? Litt greit å vite før jeg setter sammen igjen.. Noen som har erfaring med GS Performance eksosbandasje ? Hva er mest kurant? tips ? Skulle også hatt meg ett manometer til Bensintrykksregulatoren... Tips, forslag ønskes!
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Ekstremt dårlige bilder, men er den sorte ledningen som henger løs med rød kabelsko jeg mener på... på det andre bildet er det en kabelsko som er løs på polsko (+ regner jeg med)
Larsinnj Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Pga den lekkasjen torpedoen ble så varm da sikkert? Smelta jo skoene!
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 Pga den lekkasjen torpedoen ble så varm da sikkert? Smelta jo skoene! Nei, den var mot innerskjerm, + at den kom ikke før etter Rudskogen
Jørgen-A Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 husker ikke hvor den sto desverre.. men lamdaen er ikke i funksjon så det spiller ingen rolle om den er av. den bme mappet kun med lamdaen i benken husker jeg. er 5" ut fra turboen på denne ja. så det ble en litt spessial overgang kan du si:-)
helland Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Skrevet Juli 4, 2013 husker ikke hvor den sto desverre.. men lamdaen er ikke i funksjon så det spiller ingen rolle om den er av. den bme mappet kun med lamdaen i benken husker jeg. er 5" ut fra turboen på denne ja. så det ble en litt spessial overgang kan du si:-) Ok, kan du sende meg tlfnr på PM? vet du hvor jeg kan få tak i flexi?
Larsen_m535i Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Ja, kan ikke si annet enn at dette er helt rått! AAHHHH! Tulling Stig
m20b25turbo Skrevet Juli 4, 2013 Skrevet Juli 4, 2013 Send melding te ola og spør han, han kjøpte flex til sin, mulig det var svendsen eksos! Manometer får du kjøpt hos bjørnstad bil, de har både aeromotive og turbosmart på lager, samme gjengene på begge 2, TS btr manometeret er billigst. Mvh Paul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå