Gå til innhold

86` E30 M3 S38b36 turbo, update med elendige bilder :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Original M3 bak på denne? Jeg har jo 10", men er såvidt jeg husker god plass på innsiden. Kan sjekke neste gang jeg tar ut min. 10" et20 eller noe rundt der kanskje hadde passet fint? :)

Funnet noe løsning på den delen av buret som går forover forbi stolene da? :)

Endelig ble det riktig karosseri på deg også ;) Grattis med fet M3!

Downsizing er jo veldig populært innen bilverden nå for tiden! Skal se vi to stiller på treff i hver sin 1-serie snart nå! ;)

Original M3 ja, går det med 9 foran mon tro ?

buret gikk forsåvidt greit når jeg ble litt varm :) men skal uansett ut for lakk.. sku fått tak i en dash, min er litt unøyaktig "tilpasset"...

• Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Usikker på hvor stor plass det er innover fram.. :P

Jeg har et dashbord liggende, men det er en liten sprekk i den "lagringsplassen" over hanskerommet. Skal ha det som er fri for sprekker selv. 8)

Skrevet
Ppf har 3.5" flexi

så det nå, må prioritere litt nå ser jeg... bruksbilen har gåene dempere, så kjøpte coilovers der... Men ser ikke vitsen i å få tak i flere 525tds kasser når de ikke holder alikevel...

Usikker på hvor stor plass det er innover fram.. :P

Jeg har et dashbord liggende, men det er en liten sprekk i den "lagringsplassen" over hanskerommet. Skal ha det som er fri for sprekker selv. 8)

Ser den, skulle hatt meg ett "strøkent" ett jeg også...

Skrevet

Snubla over et gjenglemt dashbord i gamle garasjen på Prærien nå. Kan sjekke om det er uten sprekker i morgen :)

Skrevet
Snubla over et gjenglemt dashbord i gamle garasjen på Prærien nå. Kan sjekke om det er uten sperekker i morgen :)

Høres bra ut, må vel utover å hente dører og diverse når jeg får tid også :)

Skrevet

Fikk tid til å demontere downpipe og eksos idag, siden heg uansett ikke ble ferdig med bruksbilen..

eksosbandasjen hadde gått i oppløsning, så den prella nesten av

IMG_0043_zps77391585.jpg

Genial løsning på eksosanlegget, to skruer, og hele greia var av :) Ikke så dumme de JAAS gutta :-D

IMG_0045_zps9763264a.jpg

av med deksel mot coilpakke og ecu:

IMG_0046_zps858a6db9.jpg

bare å løsne vbåndsklemma og ta av downpipen :)

IMG_0047_zps4a453cd7.jpg

Lekkasjen på flexirøret :)

IMG_0048_zps0c2a625c.jpg

Ganske grom ut ifra turbo, 5" ?

IMG_0050_zpsfdb07350.jpg

IMG_0051_zpsaa125208.jpg

Så kommer spørsmålet til Jørgen, etter demontering av downpipe og lambda, var det en løs ledning ifra lambdasonden... Skal den være koblet på noen steder ??

IMG_0052_zps14799035.jpg

For eksempel her ?

IMG_0053_zps633d7370.jpg

Litt greit å vite før jeg setter sammen igjen..

Noen som har erfaring med GS Performance eksosbandasje ? Hva er mest kurant? tips ?

Skulle også hatt meg ett manometer til Bensintrykksregulatoren...

IMG_0054_zps314ec5dc.jpg

Tips, forslag ønskes!

Skrevet

Ekstremt dårlige bilder, men er den sorte ledningen som henger løs med rød kabelsko jeg mener på... på det andre bildet er det en kabelsko som er løs på polsko (+ regner jeg med)

Skrevet
Pga den lekkasjen torpedoen ble så varm da sikkert? Smelta jo skoene! :P

Nei, den var mot innerskjerm, + at den kom ikke før etter Rudskogen ;)

Skrevet

husker ikke hvor den sto desverre.. men lamdaen er ikke i funksjon så det spiller ingen rolle om den er av. den bme mappet kun med lamdaen i benken husker jeg. er 5" ut fra turboen på denne ja. så det ble en litt spessial overgang kan du si:-)

Skrevet
husker ikke hvor den sto desverre.. men lamdaen er ikke i funksjon så det spiller ingen rolle om den er av. den bme mappet kun med lamdaen i benken husker jeg. er 5" ut fra turboen på denne ja. så det ble en litt spessial overgang kan du si:-)

Ok, kan du sende meg tlfnr på PM? vet du hvor jeg kan få tak i flexi? :)

Skrevet

Send melding te ola og spør han, han kjøpte flex til sin, mulig det var svendsen eksos!

Manometer får du kjøpt hos bjørnstad bil, de har både aeromotive og turbosmart på lager, samme gjengene på begge 2, TS btr manometeret er billigst.

Mvh Paul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...