tommyheimberg Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Hei har en m50b25 som har fatt væske nedi plugghulla er til over pluggen, ikke helt sikker på om det er vann eller bensin.. noen som har vert borti dette før?, håper noen kan hjelpe.. kan det være toppakkning/toppdeksell pakkning? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
glue Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 kjent problem på m50/52. toppdekselpakning som lekker, kommer gjerne olje da. hvis det er blankt er det nok fra en litt for "god" motorvask
tommyheimberg Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Skrevet Juni 26, 2013 Er det ofte att den ikke vil gå på alle når det er olje der?, hørte nå att den hadde stått uten panseret så er nokk vann:-p, og litt olje.. men den går heller ikke på de bakerste og de 3 bakerste er fulle av vann, så da er nokk det grunnen, blåse reint og bytte plugger da;-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
Pesslaad Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Er nok bare vann. Har fått vann i mine plugghull før når det har regnet ute når jeg kjørte og etter motorvask. Blås reint og bytt plugger Kommer det olje eller vann nedi, så vil ikke den gå på alle sylindrene evt at den går av og til på alle sylinderne, avhengig av hvor mye vann eller olje det er nedi plugghullet.
Stonescream Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Jeg fikk regn ned i første pluggen på min gamle E34 når jeg kjørte i mye regn og nedoverbakke. Viste seg at gummipakningen rundt panseret ikke hang sammen ca på midten av frontruta så vannet kom seg ned der. Kan være en så enkel fiks på din og kanskje?
tommyheimberg Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Skrevet Juni 29, 2013 Er en e30 jeg solgte til en kamerat, så det må sjekkes:-), begymte plutselig å slutte å gå på alle igjenn i dag, så sikkert vann igjenn.. får sjekke pakninger:-) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Dette er jo typisk problem på M50 mototrer Når du vasker nedi motorrommet så havner det nesten uansett hva du gjør vann i disse hullene, skjedd med meg også, bilen gikk kun på 3 sylindre eller noe, blåste rent hullene først skikkelig, koblet av coilene og la dem på varmekabelgulv så de tørket skikkelig opp, skrudde av pluggene og gjorde rent skikkelig Ganske sikker på at dette hjelper deg/kompisen din med problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå