laland10 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Ohoi Har nettopp bestillt meg verktøy for å bytte knirkeforingene bak på min 523i E39 -97 Skal til å bestille delene jeg trenger, men lurer litt på kvaliteten på Koed sine knirkeforinger. Noen innspill.. Har hørt at mange anbefaler Meyle sine, kan bestille de fra Tyskland, men blir jo litt dyrere. En annen ting: Burde jeg bytte integral-ledd i samme slengen og bolter/muttere som holder hele denne rukla sammen ? Har ikke lyst å bytte foringer, ta hjulstillingskontroll og så finne ut at jeg burde bytta dette også. Er integralledd en slitedel , er jo noen foringer i de også. Takker for alle innspill før jeg begynner på denne jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 opp, ingen som har noen innspill ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nero Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 GS sine http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/291/1575 ikkje så galen pris og kjepp levering,nettop kjøpt derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 OhoiHar nettopp bestillt meg verktøy for å bytte knirkeforingene bak på min 523i E39 -97 Skal til å bestille delene jeg trenger, men lurer litt på kvaliteten på Koed sine knirkeforinger. Noen innspill.. Har hørt at mange anbefaler Meyle sine, kan bestille de fra Tyskland, men blir jo litt dyrere. En annen ting: Burde jeg bytte integral-ledd i samme slengen og bolter/muttere som holder hele denne rukla sammen ? Har ikke lyst å bytte foringer, ta hjulstillingskontroll og så finne ut at jeg burde bytta dette også. Er integralledd en slitedel , er jo noen foringer i de også. Takker for alle innspill før jeg begynner på denne jobben Har kjørt med koed foring 20 000km og hjulet har ihvertfall ikke ramla av enda, Men man får som oftest det man betaler for og til 160kr kan man ikke skrike så høyt om de ryker før de originale. Når det er sagt selger koed også OEM! NR: 33326767748A til kr 350. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Har bestillt Meyle foringer fra tyskland. kom på 600 spenn så er jo noe midt imellom. Er mest spent på om integralledd og mutter/bolter bør byttes nå. Har ikke fått sett under bilen ennå siden det regner jo hele tia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Jeg skulle skifte noen stag i bakstillinga, men det var like greit å bytte alt syntes jeg. Det er såpass billig uansett. Men om du nettopp eller innen kort tid siden har skiftet de andre delene så trengs det jo ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå