Gå til innhold

Knirkeforinger E39

laland10
 Share

Anbefalte innlegg

Ohoi

Har nettopp bestillt meg verktøy for å bytte knirkeforingene bak på min 523i E39 -97

Skal til å bestille delene jeg trenger, men lurer litt på kvaliteten på Koed sine knirkeforinger.

Noen innspill..

Har hørt at mange anbefaler Meyle sine, kan bestille de fra Tyskland, men blir jo litt dyrere.

En annen ting: Burde jeg bytte integral-ledd i samme slengen og bolter/muttere som holder hele denne rukla sammen ?

Har ikke lyst å bytte foringer, ta hjulstillingskontroll og så finne ut at jeg burde bytta dette også.

Er integralledd en slitedel , er jo noen foringer i de også.

Takker for alle innspill før jeg begynner på denne jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohoi

Har nettopp bestillt meg verktøy for å bytte knirkeforingene bak på min 523i E39 -97

Skal til å bestille delene jeg trenger, men lurer litt på kvaliteten på Koed sine knirkeforinger.

Noen innspill..

Har hørt at mange anbefaler Meyle sine, kan bestille de fra Tyskland, men blir jo litt dyrere.

En annen ting: Burde jeg bytte integral-ledd i samme slengen og bolter/muttere som holder hele denne rukla sammen ?

Har ikke lyst å bytte foringer, ta hjulstillingskontroll og så finne ut at jeg burde bytta dette også.

Er integralledd en slitedel , er jo noen foringer i de også.

Takker for alle innspill før jeg begynner på denne jobben :)

Har kjørt med koed foring 20 000km og hjulet har ihvertfall ikke ramla av enda, Men man får som oftest det man betaler for og til 160kr kan man ikke skrike så høyt om de ryker før de originale.

Når det er sagt selger koed også OEM! NR: 33326767748A til kr 350.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle skifte noen stag i bakstillinga, men det var like greit å bytte alt syntes jeg. Det er såpass billig uansett.

Men om du nettopp eller innen kort tid siden har skiftet de andre delene så trengs det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...