Esbos Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Hei, jeg har en e34 540i som står i garasjen. Planen min var å fikse den opp i fjor, men da den ikke gikk igjennom eu-kontrollen og jeg klarte å lage en liten bulk på siden av den mistet jeg motet. Nå står den her som en vond påminnelse på et mislykket prosjekt. På eu-kontrollen fikk er 7 feil. 1: Utslitte pusserblader: Høyreside (1) 2: Skiltlys - defekter: venstre side (1) 3: Eksoslekasje: midtre (1) - Dette skal være sveiset nå. 4: Lambdaverdi utenfor 1+/- 0,03 eller utenfor fabrikantens verdiområde. (2) 5: Parkbrems for dårlig bremsevirkning: venstre og høyre side (2) - Har byttet skive og klosser bak + brekk klosser, må muligens strammes? 6: Feil dekk (2) 7: Bremserør svekket pga rustangrep: venstre midtre del og venstre del bak (2) Mulig dette bare er småting for noen som har tid og kunskap Bilen har gått rett under 200 000km og virket fin på forrige kjøre tur. Det er en foring eller stag i forstillinga som er litt dårlig, men ikke så galt at det ble punkt på kontrollen sa kontrolløren. I mitt eie har jeg byttet skiver bak, traversforinger, mellomaksel oppheng og tennplugger. Så over til det kosmetiske. Bilen har to skader. Den ene er en bulk ved siden av venstre bakre hjulbue. Den andre er et hull under venstre bakre kanal ved hjulbuen. Begge disse bulkene ble skapt da hjulet datt av på vei til eu-kontroll på min første kjøretur. Hjulet forsvant og ble aldri funnet. Dette førte til at jeg fikk feil dekk dim på kontroll og at bilen nå står på 3 flotte 18" felger og en mindre fin 15" reserve felg. Bakfangeren fikk også en liten sprekk, men det ble en overaskene lite skade. Rust: Rust pleier å være et eget kapittel i e34 salgs annonser, men her er det ikke så mye. Det er noe rust på panseret over den ene lykten (Stensprut?), noe under et par dører og litt overfladisk i bulken, men ellers er den nesten lite rust. Den er importert fra tyskland og tectylert, mulig det har reddet den. Motor: Nå har jeg bare kjørt bilen 2-3 ganger, men jeg har ikke merket noe problemer eller ujevnheter med motoren og gir de gangene jeg har prøvd den. Sviver rent og fint på tomgang. Maler som en katt. Interiør: Bilen er fin inni, setene her hele og ingen hull. Bilen virker voksenkjørt og er ikke "istykkerskrudd". Bud ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikm5 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Pris...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Pris...? Er noe usikker på hva den er verd, så bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EntusiastE36 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Kan du være intr. I inbytte mot en e30 turbodiesel eu godkjent m/nye bremser eller E36 316i eu godkjent? I mot at eg frakter d ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Kan du være intr. I inbytte mot en e30 turbodiesel eu godkjent m/nye bremser eller E36 316i eu godkjent? I mot at eg frakter d ned? Jeg er egentlig ikke interessert i bytte. Ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Skulle gjerne kjøpt den, men sjefen hjemme mener visst jeg har nok biler for øyeblikket + for lite plass og for lite tid.... (Jeg er selvfølgelig fullstendig uenig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Lurer også på pris ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg er noe usikker på hva den er verd, men håpte på rundt 25, men tar imot bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarle_tr Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jeg begynner på 10 jeg da. Kan hente i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2013 Jeg begynner på 10 jeg da. Kan hente i morgen Det blir nok litt for lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Har du solgt denne? Gidder du ta kontakt på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Har du solgt denne? Gidder du ta kontakt på PM? Ikke solgt nei, du har pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Da var bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå