Super1 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Hei jeg lurer på om det er noen i Oslo området eller i nærområdet som låner/leier ut verksted/hall med/uten bukk lignende til mekking/ der man kan jobbe med bilen sin selv osv? Spiller ingen rolle om det er stort eller fancy osv... trenger kun plass til bilen og som er under tak. Jeg ønsker å fikse litt på bilen min selv, da jeg ikke har egen garasje som er god nok til slike arbeid. (Bytting er slitedeler osv som er mulig å gjøre selv) Har søkt litt men fant ingenting. Noen som vet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Fant du ut noe? Ser du ikke fikk mange svar her.. Lurer på det samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hadde vært fint med dette. Holder til i Oslo selv og det er triste muligheter for slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Leter etter plass selv. Fant ett par for noen mnd tilbake, men prisen var så sinnsyk at jeg droppet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Schmiedmann leier ut plasser. Men de flytter verksted nå i Desember så tror ikke det er noe ledig nå før til nyåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Ok, mer info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Du kan jo ringe på 67 17 18 19 og høre, men jeg tror ikke du får noe annet svar enn det jeg skrev over. Har ingen priser og sånt på nye stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå