Tåmz'n Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Har lenge sittet å sikklet på 7-serie på finn, og da jeg fikk solgt caben så dro jeg å hentet denne. Det er en 728, automat og langutgaven. 97 modell som er ombygd til facelift front. 270000 på telleren, men det merkes ikke Har det utstyre som "trengs", men det er selfølgelig litt luksus som mangler. Kun radio uten veksler for å ta et eksempel :/ Men er meget fornøyd med den så langt, servicehefte og en hel perm med kvitteringer og diverse fulgte med. Men har noen planer på lista: Justerbart senkesett (noen som har? eller kan anbefale?) Done! Tone alle rutene (er kun bakdørene nu) Done! Større felger, ( 20" kanskje ) Cd spiller, eventuelt AUX utgang. Done! Kommer sikkert mere etterhvert
Sturmtiger Skrevet Juni 26, 2013 Skrevet Juni 26, 2013 Gratulerer med ny bil da, ser nesten strøken ut.
matts93 Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Fete biler, har lyst på en sånn selv! Tonede ruter, litt mer enn moderat senk og Vossen CV2 eller CV3 og denne hadde vært uvurderlig
740AV Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Gratulerer med fin e38 i riktig lengde Når det gjelder felger til e38 så er det flere typer jeg mener passer bra til e38: - Alpina softlines 20" - BMW style 37 18" - BMW style 32 20" - BMW style 95 19" - BMW style 101 20" - Breyton Spirit 20" - BBS LM 19" eller 20" + flere
Tåmz'n Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Skrevet Juni 27, 2013 Gratulerer med fin e38 i riktig lengde Når det gjelder felger til e38 så er det flere typer jeg mener passer bra til e38: - Alpina softlines 20" - BMW style 37 18" - BMW style 32 20" - BMW style 95 19" - BMW style 101 20" - Breyton Spirit 20" - BBS LM 19" eller 20" + flere Takk, takk Er veldig fin din å Ja er fine alle di du lista opp der ja, får vel se utåver sommeren hva jeg finner.
Sjøbuse Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Gratulerer med E38/2. Syns du blr bytte ut de hvite skiltholderne også. Fin farge også. Hadde den på min forrige E38.
Tåmz'n Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Skrevet Juli 10, 2013 Bestilte coilovers forrige uke. Havnet til slutt på Supersport black evolution som gs hadde kampanje på. Monterte bare fram da jeg har nivåregulering bak å orket ikke begynne med å rive av alt det akkurat nå, får se om jeg justerer staget bak i første omgang. Brukte kanskje tre timer til sammen fra start til slutt. Bilen ble ihvertfall mye penere å se til
740AV Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Ser bra ut Jeg har samme senkesettet som du. Er ikke så veldig mye jobb å koble ut nivåreguleringa. Ikke sikkert du kommer noe lavere med å justere staget bak. Anbefaler ihvertfall å montere coiloversene bak også
Tåmz'n Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Ser bra ut Jeg har samme senkesettet som du. Er ikke så veldig mye jobb å koble ut nivåreguleringa. Ikke sikkert du kommer noe lavere med å justere staget bak. Anbefaler ihvertfall å montere coiloversene bak også Ok, har sittet og lest litt om demontering av det nå, så får se om det blir noe tid til gode i ferien
Spiff Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 hjalp stort og få den ned forran i hvertfall bare få på bak også og noen andre felger så er du i mål der
Tåmz'n Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 hjalp stort og få den ned forran i hvertfall bare få på bak også og noen andre felger så er du i mål der Ja det hjalp mye, var forferdelig glipp millom dekk og skjerm orginalt Sitter og leter felger hver dag jeg, men finner ikke noe som faller i smak hos meg og lommeboka
Tåmz'n Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Skrevet Juli 28, 2013 Har fått tonet rutene på framdørene og bakruta nå, ble mye mer gjennomført enn å ha bare på bakdørene, å selvsagt er det gjort av firma som holder på med det daglig Fikk pakke i posten i går, så det blir å montere diverse led-pærer i nærmeste framtid
E3Sex Skrevet Juli 29, 2013 Skrevet Juli 29, 2013 Fin bil! Mangler bare Alpina Softline, fjerne mud flaps foran og US blink så er bilen heelt perfekt
matts93 Skrevet Juli 30, 2013 Skrevet Juli 30, 2013 Ble bra med senk! Sier det igjen jeg asså, Vossen på denne hadde vært helt ypperlig! Men det koster jo også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå