Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge sittet å sikklet på 7-serie på finn, og da jeg fikk solgt caben så dro jeg å hentet denne.

Det er en 728, automat og langutgaven. 97 modell som er ombygd til facelift front. 270000 på telleren, men det merkes ikke :) Har det utstyre som "trengs", men det er selfølgelig litt luksus som mangler. Kun radio uten veksler for å ta et eksempel :/

Men er meget fornøyd med den så langt, servicehefte og en hel perm med kvitteringer og diverse fulgte med. Men har noen planer på lista:

Justerbart senkesett (noen som har? eller kan anbefale?) Done!

Tone alle rutene (er kun bakdørene nu) Done!

Større felger, ( 20" kanskje )

Cd spiller, eventuelt AUX utgang. Done!

jk1eu6urszburlu2q48s.jpg

1jsvewkvzhwgodtpzs0a.jpg

gd7wvk7cojzshgoso3qm.jpg

5zzzwkauaksm7o67fi7c.jpg

0tul1mqsyycvdbebfxx7.jpg

c25mske9ekgqaiavjxy3.jpg

u549985z636gc9g6ug6s.jpg

e5iyqidco7s6ifnlcl6m.jpg

Kommer sikkert mere etterhvert :)

Skrevet

Gratulerer med fin e38 i riktig lengde ;)

Når det gjelder felger til e38 så er det flere typer jeg mener passer bra til e38:

- Alpina softlines 20"

- BMW style 37 18"

- BMW style 32 20"

- BMW style 95 19"

- BMW style 101 20"

- Breyton Spirit 20"

- BBS LM 19" eller 20"

+ flere :)

Skrevet
Gratulerer med fin e38 i riktig lengde ;)

Når det gjelder felger til e38 så er det flere typer jeg mener passer bra til e38:

- Alpina softlines 20"

- BMW style 37 18"

- BMW style 32 20"

- BMW style 95 19"

- BMW style 101 20"

- Breyton Spirit 20"

- BBS LM 19" eller 20"

+ flere :)

Takk, takk :) Er veldig fin din å :)

Ja er fine alle di du lista opp der ja, får vel se utåver sommeren hva jeg finner.

Skrevet

Gratulerer med E38/2. Syns du blr bytte ut de hvite skiltholderne også.

Fin farge også. Hadde den på min forrige E38.

• 2 weeks later...
Skrevet

Bestilte coilovers forrige uke. Havnet til slutt på Supersport black evolution som gs hadde kampanje på. Monterte bare fram da jeg har nivåregulering bak å orket ikke begynne med å rive av alt det akkurat nå, får se om jeg justerer staget bak i første omgang.

sxcp1t8r3jxyyliwhu59.jpg

bwr28uryxfyke32hahc9.jpg

u1184n1lcedxwrkla5yd.jpg

Brukte kanskje tre timer til sammen fra start til slutt. Bilen ble ihvertfall mye penere å se til :-)

rtmdiu5ik4y86g5j019g.jpg

mapctee8c2jxfvtyd89x.jpg

28bgiflbdol5jml8n8wl.jpg

Skrevet

Ser bra ut :applause: Jeg har samme senkesettet som du. Er ikke så veldig mye jobb å koble ut nivåreguleringa. Ikke sikkert du kommer noe lavere med å justere staget bak. Anbefaler ihvertfall å montere coiloversene bak også :wink:

Skrevet
Ser bra ut :applause: Jeg har samme senkesettet som du. Er ikke så veldig mye jobb å koble ut nivåreguleringa. Ikke sikkert du kommer noe lavere med å justere staget bak. Anbefaler ihvertfall å montere coiloversene bak også :wink:

Ok, har sittet og lest litt om demontering av det nå, så får se om det blir noe tid til gode i ferien :)

Skrevet
hjalp stort og få den ned forran i hvertfall :) bare få på bak også og noen andre felger så er du i mål der :)

Ja det hjalp mye, var forferdelig glipp millom dekk og skjerm orginalt :?

Sitter og leter felger hver dag jeg, men finner ikke noe som faller i smak hos meg og lommeboka 8)

• 3 weeks later...
Skrevet

Har fått tonet rutene på framdørene og bakruta nå, ble mye mer gjennomført enn å ha bare på bakdørene, å selvsagt er det gjort av firma som holder på med det daglig :)

7w172horg3pynd3ot5b5.jpg

f7w5dhj0bp578ukl3n1k.jpg

Fikk pakke i posten i går, så det blir å montere diverse led-pærer i nærmeste framtid 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...