Alistar92 Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Heisann! Jeg er ny på denne gruppen og har nettop kjøpt meg min første BMW, dette ble da en 1990 E34 520, som ikke ser ut i det heletatt, men planen er stance Men over til problemet! Jeg har ett problem med viften på denne bilen, altså uansett om jeg setter viften på 1 2 eller 4 så blåser det ikke stort mye, men det blåser litt mer når jeg kjører i 80.. Jeg lurer på om dette kan være motstanden til viften? og spørsmålet mitt er da... Hvordan kommer jeg til? er det noen her som har en "how to" ? Over til problem nr 2 Jeg har prøvd å feilsøke litt men uten hell, det har seg sånn at blinklysene på venstre side fungerer, men på høyre side er det kun i fronten som blinker, tok av den på siden og fant ut at det ikke var spenning på denne, og bak har jeg ikke målt, men kom såvidt borti den og da fungerte den en stund men så forsvant den igjen... Problem nr 3 Forige eier sa at bensinpumpen i tanken hadde blitt byttet, men at han som byttet denne ikke satt den godt nok nedi tanken, så den går bare på 5 av 6 sylindrer når tanker er under 20l... Hva kan jeg gjøre her?, noen som har hatt dette problemet før? Takker for svar! Legger inn ett bilde av bilen i samme slenger, da jeg har puttet gul lyktefilm på hoved og grøftelys og mørk lyktefilm på blinklysene
MrBrum Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Det er mye som må sjekkes for å svare korrekt på disse problemene, men skyter i blinde... Problem nr 3 kan være delvis tett bensinfilter.
krizz95 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Velkommen til bimmers.no og gratulerer med første bmw! vifte motstanden har du på førersiden, mot midtkonsoll og er en smal sak å bytte her er en diy jeg fant i farta: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1408177 og en liten ting til, fjern for guds skyld angel eyesene fra e34en..
Alistar92 Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Takk for hjelpen!, synest det egentlig ser litt tøft ut med angel eyes, kommer nok ikke til å gjøre noe med den utvendig før jeg begynner som lærling, må sveise rust rundt halve ræva på den, da det har vert rust der som forige eier har tatt vekk og fylt med byggskum og veggsparkel.. Hvordan er det å få ut bunnpanna på disse?, må man ned med travers eller noe annet?, eller er det bare å løsne den og ta den rett av?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå