MRise Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Hei! Jeg lurer på om noen med litt peiling vet om 18" felger 8,5 og 9,5 brede med et 45 går på en E87? Mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Du kan jo kikke litt her og se om du blir noe klokere: viewtopic.php?f=1&t=262421 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Jeg har kikket der, og må nesten si at jeg fortsatt ikke blir stort smartere.. Skjønner ikke helt det med innpress, og hvordan det blir forskjellig med bredden og sånn. Men har du noen formening om det kan passe, det skal passe på E36 og den har jo samme inpresset som E87. Burde det ikke da passe på 1ern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2013 Share Skrevet Juni 28, 2013 Da vil jeg nesten anbefale deg å lese deg litt opp på innpress, bredde og hvordan dette henger sammen. Det er endel variabler her med tanke på dekk (både profil, bredde og merke) og felger (bredde og innpress). Bortsett fra det så kan det gå med "riktige" dekk, men det vil nok være i grenseland. Noe som forøvrig står i klartekst i den andre tråden. E36 har vel hakket lavere innpress enn 1-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå